لوگوی ارشین پرواز

بانکوک ،  پارک بنجاسیری ( Benjasiri Park )

شاید پارک بنجاسیری بانکوک به بزرگی و معروفیت پارک لومفینی  ( Lumphini Park ) نرسد ، اما پارک بنجاسیری در تور بانکوک آرامش جذاب و بخصوصی دارد و برای فرار کردن از شلوغی و آلودگی صوتی شهر بانکوک بسیار مناسب است . پارک بنجاسیری به افتخار تولد ۶۰ سالگی ملکه سیری کیت در سال ۱۹۹۲ افتتاح گردید . در این پارک ۱۲ تندیس برجسته هنر معاصر وجود دارد از جمله سکه بزرگی که تصویر ملکه سیری را به صورت یاد بود نشان می دهد .

 

پارک بانکوک

 

 

 

 

وسعت پارک بنجاسیری به حدود ۱۱ جریب می رسد و این پارک در سایت سابق اداره هواشناسی تایلند قرار گرفته است . این پارک در مجاورت مرکز خرید مرکز خرید امپریوم ( Emporium shopping mall ) و ایستگاه اتوبوس و منوریل فروم فونگ ( Phrom Phong ) قرار دارد . فضای سبز این پارک مکان محبوب و بسیار مناسبی را برای خانواده ها و سایر اقشاری تایلندی فراهم کرده است .

 

 

پارک بانکوک2

 

 

این پارک با داشتن محل بازی برای کودکان ، دریاچه ، فواره ، باغ ، خانه های ییلاقی و تندیس های بسیار زیبا مکان بسیار جذابی برای تک تک افراد در رده های سنی مختلف می باشد . افرادی که دوست دارند  فعالیت فیزیکی بیشتری داشته باشند می توانند از زمین های ورزشی این پارک مثل فوتبال ، والیبال و یا بازی تایلندی تاکرا ( takraw ) لذت ببرند ویا از مناطقی که برای ورزش های تناسب اندام طراحی شده نهایت استفاده را ببرند . تا زمانی که در تور تایلند هستید هیچ گاه دسترسی شما به غذا های خوش مزه کم نمی شود و شما در این پارک می توانید از دکه ها و کیوسک هایی که غذا سرو می کنند غذای دلخواه خود را سفارش دهید .

مکان

در جاده سوخومویت ، نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس یا منوریل فروم فنگ ( Phrom Phong )

آرشین پرواز ارائه دهنده انوع تورهای مسافرتی داخلی و خارجی سفر خوشی را برایتان آرزو مند است .

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments