لوگوی ارشین پرواز

هتل بودو در مرکز استانبول، نزدیک به منطقه ی تاریخی واقع شده است. این هتل که قبلا سه ستاره بود به تاگی  چهار ستاره شده  که اتاق های راحت و اینترنت بیسیم رایگان ارائه می دهد، تنها ده دقیقه از گرند بازار فاصله دارد. افرادی که می خواهند نزدیک مراکز خریدی مانند آکسارای و لاله لی اقامت داشته باشند هتل بودو بهترین گزینه می باشد. و قیمت آن نیز بسیار مناسب می باشد. از دیگر مکان های گردشگری نزدیک به این هتل می توان به مسجد شاهزاده محمد، قنات ولنس و موزه های هنرهای خطاطی اشاره کرد. هتل بودو با توجه به نزدیکی به اماکن تاریخی فاتح بهترین انتخاب برای مسافران علاقمند به بناهای تاریخی، معماری و تاریخ است.بنا بر بازبینی های جداگانه، این منطقه محبوب ترین قسمت مهمانان مسافر تور استانبول است.

اتاق های هتل بودو استانبول

این هتل دارای 46 اتاق می باشد که تمامی آنها مجهز به اینترنت رایگان Wi-Fi ، تهویه هوا و حمام اختصاصی می باشد. اتاق های این هتل به سبک مدرن و ترکی مبله شده اند. اتفکیک اتاق ها بصورت دو تخته ، سه تخته، یک تخته و سوئیت جونیور  می باشد. هر اتاق سیستم تهویه هوا و یک حمام خصوصی دارد. تهویه ، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و میزکار از دیگر امکانات اتاق های هتل بودو می یاشد.

 

چیدمان اتاق های هتل بودو استانبول

اتاق های هتل بودو استانبول

امکانات هتل بودو استانبول

این هتل امکانات متنوعی را برای گردشگران در نظر گرفته است. یک سری از امکانات و خدمات اتاق ها یکسان و استاندارد بوده مثل سیستم تهویه هوا که مناسب است،تلویزیون، مبلمان و تخت راحت، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم مورد نیاز خانه داری، حمام، اینترنت بی سیم، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان،  خدمات شبانه روزی و … میباشد. همینطور هتل بودو استانبول رستوران با منوی غذایی ترکی و بین المللی برای میهمانان خود آماده کرده و از برای صرف غذا از هتل خارج نشوید. برای رزرو تور ارزان استانبول از سایت لست تورز بازدید کنید.

رستوران و سایر امکانات رفاهی هتل بودو استانبول

صبحانه در هتل بودو با توجه به درجه اتاق و به سبک رستوران و به شیوه سنتی سرو می شود. خوراکی های سنتی ترکیه در رستوران هتل بودو موجود می باشد.

رستوران هتل بودو استانبول

موقعیت جغرافیایی هتل بودو استانبول

دسترسی های نزدیک هتل گلدن پارک استانبول

منطقه فاتیح استانبول نزدیک به اماکن تاریخی استانبول می باشد. علاوه بر اماکن تاریخی ، این هتل تا بازار معروف و بزرگ “گرند بازار” فقط 10 دقیقه فاصله دارد.

اقامت در منطقه فاتح برای افرادی که علاقه به بازدید از اماکن دیدنی استانبول و موزه ها دارند بسیار مناسب می باشد.

اگر بیشتر وقتتان را در مراکز خرید میگذرانید، مراکز خرید بسیار خوبی مثل لاله لی، آکسارای و بازار بزرگ استانبول با فاصله ده دقیقه از هتل قرار داشته که با پیاده روی هم میتوان به آن ها رسید.

همچنین بخوانید:


بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

بهترین هتل های 4 ستاره استانبول

هتل های ارزان استانبول


0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments