لوگوی ارشین پرواز

تور مشهد نوروز 1403

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر:هوایی - ایران ایر
  • تاریخ رفت: 6 و 8 و 10 و 13 فروردین
5.500.000 تومان

تور 4 روز مشهد ویژه نوروز

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر:هوایی - معراج
  • تاریخ رفت: 29 اسفند و 1 و 3 و 4 و 5 فروردین
4.900.000 تومان

تور مشهد 3 شب عید فطر

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر:هوایی - زاگرس
  • تاریخ رفت: 20 و 22 فروردین
5.900.000 تومان

سفر هوایی به مشهد؛ راحت ترین روش سفر

مسافرت به مشهد با هواپیما یکی از راحت ترین روش هایی است که می توانید به حرم امام رضا بروید، اغلب مسافران مشهد بخاطر راحتی و اینکه مدت زمان کمی را در رفت و برگشت باشند تور هوایی مشهد را انتخاب می کنند.

مشهد پایتخت مذهبی کشورمان است که مسافران زیادی همه ساله به قصد زیارت و گردش این شهر را برای سفرشان انتخاب می کنند. مسافران برای سفر به مشهد روش های متفاوتی رو پیش رو دارند؛ سفر با هواپیما، قطار، اتوبوس و وسیله شخصی مواردی هستند که می توانید برای سفرتان انتخاب کنید.

همانطور که می دانید سفر هوایی به مشهد پرطرفدارترین شیوه برای رفتن به مشهد است؛ اما در مواردی چون ترس از پرواز یا بالا بودن هزینه بلیط های پروازی، سفر به مشهد با قطار هم جزو رایج ترین شیوه های سفر است. هزینه ی بلیط پروازی اصلی ترین گزینه ای است که روی قیمت تور مشهد تاثیر میگذارد.

تورهای مسافرتی مشهد برای 3 الی نهایت 4 شب برگزار می شود که به صورت زمینی یا هوایی عرضه می شود و تور هوایی مشهد با توجه به نوع ایرلاین، ساعت پرواز و … قیمت متفاوتی دارد.

سفر با هواپیما به صورت تکی یا حتی گروهی می تواند تجربه ی خوبی باشد و شما می توانید تور مشهد هوایی را با توجه به هزینه و بودجه ای که در نظر گرفته اید با هتل مورد نظر خود انتخاب کنید.

مهم ترین مزیت سفر با هواپیما کوتاه بودن زمان سفر است؛ طولانی بودن مسیر و اینکه مدت زمان زیادی را در مسیر باشید تا به مقصد برسید باعث می شود که در روز اول سفرتان خسته باشید.

در زمان رزرو تور هوایی مشهد انتخاب نوع ایرلاین جزو مواردی است که باید به آن توجه کنید؛ آتا، ساها، معراج، زاگرس، ایران ایرتور، کاسپین، سپهران، کیش ایر، پویا و …. ایرلاین هایی هستند که می توانید انتخاب کنید.

تور هوایی مشهد مانند سایر تورها شامل خدماتی از قبیل بلیط پرواز رفت و برگشت و اقامت در هتل منتخب به همراه امکانات و خدمات رفاهی و با توجه به نوع تور وعده های غذایی را هم ممکن است شامل شود.

تور مشهد هوایی

مشهد؛ تجربه ی زیارت و گشت و گذار

زیارت حرم امام رضا اصلی ترین دلیل سفر به مشهد است، اما شهر مشهد همانطور که می دانید جزو شهرهای گردشگری این به شمار می آید که در بیشتر ایام سال میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است.

مشهد بسترهای لازم برای گردشگری را دارد؛ وجود اقامتگاه های متنوع، رستوران های متعدد، مراکز خرید مدرن، جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی این شهر خدمات و امکانات رفاهی لازم را برای گردشگری دارد.

فرودگاه بین المللی مشهد تنها فرودگاه این شهر است که تمام پروازهای داخلی و خارجی مشهد در این فرودگاه انجام می شود. فرودگاه مشهد دومین فرودگاه پرتردد کشور است که فاصله اش تا حرم حدود 8 کیلومتر است. در صورتی که هوایی به مشهد سفر کنید به این فرودگاه می روید.

یکی از مواردی که سفرتان را تحت تاثیر قرار می دهد، زمان سفر است. بهترین زمان سفر به مشهد از لحاظ آب و هوا بهار است ولی فصل تابستان هم یکی از زمان هایی است که سفر به مشهد با استقبال زیادی مواجه است. با توجه به اینکه شهر مشهد دارای اقلیمی سرد و خشک است فصول سرد سال مسافران کمتری به مشهد سفر می کنند از این رو می توانید تور ارزان و لحظه آخری مشهد را رزرو کنید.

فارغ از بحث آب و هوا شهر مشهد در مناسبت ها مملو از مسافر است و در روزهایی مثل ولادت و شهادت امام رضا (ع)، دهه اول محرم، ماه رمضان و سایر مناسبت های مذهبی و تعطیلات تابستان و عید این شهر مذهبی پر از مسافر و گردشگر است.

همانطور که گفته شد، مشهد جاهای دیدنی زیادی دارد از پارک ها و جاذبه های طبیعی گرفته تا جاذبه های تاریخی و تفریحی.

شهر مشهد بناهای تاریخی و آرامگاه های زیادی را در خود جای داده است که می توان چهارطاقی بازه هور، چهار باغ، مدرسه عباسقلی خان، گنبد هارونیه و آرامگاه بزرگانی چون نادرشاه افشار، فردوسی، خواجه ربیع، مهدی اخوان ثالث و … را نام برد.

شهر مشهد پارک ها و مراکز تفریحی زیادی دارد؛ پارک وکیل آباد، پارک ملت، باغ گیاهشناسی، پارک کوهسنگی، پارک های آبی مشهد، طرقبه و شاندیز.

در مشهد دغدغه اقامت را ندارید، این شهر تنوع بالایی از اقامتگاه ها را در خود جای داده است. با توجه به بودجه ای که برای سفرتان در نظر گرفته اید می توانید در هتل های سه، چهار و پنج ستاره اقامت داشته باشید.