لوگوی ارشین پرواز

سفر به جنوب شرق آسیا با تور کوالا سنگاپور

اگر شما قصد سفر به جنوب شرق آسیا را داشته باشید شهر کوالالامپور و کشور سنگاپور می توانند از گزینه های اصلی شما باشند. اگر شما می خواهید یک سفر به این مناطق داشته باشید می توانید تور ترکیبی کوالاسنگاپور را انتخاب کنید. با این انتخاب شما به قول معروف با یک تیر دو نشان را زده اید و با یک تور هم از جاذبه های کوالالامپور و هم سنگاپور دیدن کرده اید. ابتدا قبل از هرانتخابی ما در این جا اطلاعاتی درباره کوالالامپور و سنگاپور به شما ارایه می دهیم تا انتخاب روشن تری داشته باشید.

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی در جنوب شرق قاره آسیا است. این شهر جاذبه های فروانی دارد و هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. کوالالامپور شهری پیشرفته و مدرن با ساختمان ها و آسمان خراش های لوکس و هم چنین مراکز تفریح و خرید جذاب است.

سنگاپور کشوری کوچک در جنوب شرق آسیا است که شامل تعدادی جزیره است که پایتخت آن سنگاپور است. این کشور ثروتمند و پیشرفته است . از مراکز مهم داد وستد کالا در جهان شناخته می شود. برای کسانی که عاشق خرید کردن هستند سنگاپور مانند کشور رویاها است. شما در این کشور علاوه بر خرید کردن و می توانید از پارک ها و فضاهای سبز و طبیعت سنگاپور نیز استفاده نمایید.

تور ارزان کوالا سنگاپور

کشور مالزی با سنگاپور همسایه است و شهر کوالالامپور فاصله زیادی با کشور سنگاپور ندارد. به همین دلیل است که اغلب آژانس های مسافرتی تورهای ترکیبی با نام تور کوالاسنگاپور برگزار می کنند. خرید تور کوالاسنگاپور این امکان را به شما می دهد که با هزینه ای کمتر از جاذبه های زیبای کوالالامپور و سنگاپور بازدید کنید و خاطره ای زیبا را برای شما به جا خواهد گذاشت.

قیمت تور کوالا سنگاپور

قیمت تور کوالاسنگاپور باتوجه به عوامل زیادی مانند تعداد شب اقامت, هتلی که در آن اقامت می کنید و همین طور پروازی که انتخاب می کنید بستگی دارد . هر کدام از این عوامل با توجه به کیفیتی که دارند با قیمت های مختلف به شما ارایه می شوند. شما می توانید با مراجعه به سایت آژانس ها از قیمت های تور کوالاسنگاپور مطلع شوید.

خدمات تور کوالا سنگاپور

خدمات تور کوالا سنگاپور آژانس های مختلف با هم متفاوت است اما به طور عمومی خدمات آن ها مواردی مانند رزرو و خرید بلیط هواپیما, رزرو هتل, گشت شهری, بیمه های مسافرتی و راهنمای مسلط به زبان فارسی که با کوالالامپور و سنگاپور نیز به خوبی آشنایی دارد از جمله آن ها است.

بهترین زمان سفر به تور کوالا سنگاپور

سنگاپور آب و هوای گرم و مرطوبی دارد. اغلب ماه های سال بارانی است و تنها در دو ماه ژوئن تا سپتامبراز میزان بارش ها کاسته می شود . آب و هوای کوالالامپور نیز گرم و شرجی است. در طول سال آب و هوا در آن ثابت است و تغییر زیادی ندارد اما در ماه های دی تا اسفند میزان بارش ها کم تر است و رطوبت هوا نیز کم تر است. بنابراین به دلیل یکسان بودن نسبی آب و هوا در کوالالامپور و سنگاپور در تمام روزهای سال می توان با تور کوالاسنگاپور سفر رفت.

جاذبه های شهر کوالالامپور

شهر کوالالامپور جاذبه های بسیاری دارد که ما تعدادی از آن ها را که معروف تر و جذاب تر هستند را برای شما معرفی می کنیم. امیدواریم این مطالب برای انتخاب تور کوالاسنگاپور به شما کمک کند.
– برج های دوقلوی پتروناس: این برج ها جزو بلندترین برج های جهان هستند. تماشای این برج ها به خصوص در شب بسیار هیجان آور است. این دو برج در طبقات 41 و 42 توسط پلی به هم مرتبط می شوند. داخل این برج ها سالن های ورزشی و کنفرانس, دفاتر شرکت های بزرگ دنیا, مرکز خرید, سینما, آکواریوم و رستوران های مجلل و شیک وجود دارد. به نوعی این برج ها را می توان یک شهر کوچک دانست که برای بازدید آن یک روز کامل باید وقت گذاشت.

– برج کی ال: این برج یک برج مخابراتی است و دارای رستوران گردان در طبقات بالاست که شما می توانید در آن غذاهای متنوع را پیدا کنید و همچنین از منظره زیر پایتان لذت ببرید.
– پارک موضوعی سانوی لاگون:دراین پارک تفریحات زیادی انتظار شما را می کشند که از معروف ترین آن ها ساحل و رودخانه مصنوعی, کشتی دزدان دریایی, پارک آبی, پارک بی نهایت و پارک زندگی وحشی است.
– پارک پروانه: این پارک ساختمانی سرپوشیده است که شامل مجموعه ای از گیاهان مناطق گرمسیری و پروانه هایی زیبا که در میان این گیاهان پرواز می کنند است.
– موزه ملی مالزی: در این موزه شما می توانید تاریخ مالزی را تماشا کنید. این موزه در باغ های کنار دریاچه پردانا قرار دارد و طبیعت اطراف آن نیز بسیار زیبا است.

جاذبه های سنگاپور

کشور سنگاپور جاذبه های زیادی دارد که تعدادی از این جاذبه ها را به شما معرفی می کنیم تا شما با این کشور بیشتر آشنا شوید.
– اسکله کلارک: این اسکله قدیمی مغازه های زیاد و رستوران های روباز را در کنار خود دارد و می تواند شبی رویایی را برای شما رقم بزند.
– سنگاپور فلایر: سنگاپور فلایر یک چرخ و فلک بزرگ است که ارتفاع آن 165 متر است. این چرخ و فلک در تفرجگاه ساحلی خلیج قرار دارد و شما با سوار شدن آن منظره های زیبای اطراف را زیر پایتان خواهید دید.
– باغ های گیاه شناسی: این باغ ها دارای گونه های زیادی از گیاهان و جانوران هستند. شما با قدم زدن در این باغ ها می توانید از طبیعت سبز گرمسیری آن لذت ببرید و کمی از فضای شهری و مدرن سنگاپور دور شوید.
– باغ وحش سنگاپور: این باغ وحش با باغ وحش هایی که در ذهنتان است بسیار متفاوت است در این باغ وحش حیوانات آزادند و توسط مانع عای طبیعی مانند بوته ها و آب از هم جدا شده اند. تعداد گونه های جانوری که در این باغ وحش نگهداری می شوند به حدود 2000 گونه می رسد.
– جزیره سنتوسا: این جزیره کوچک در جنوب سنگاپور قرار دارد. در این جزیره هر آن چه برای تفریح و خوش گذارنی نیاز دارید یافت می شود. یکی از بهترین تفریحات در این جزیره استفاده از ساحل های مصنوعی است.

بهترین مراکز خرید کوالالامپور

– – مرکز خرید مگامال: این مرکز خرید بزرگ حدود 430 فروشگاه دارد بهترین برندهای داخلی و خارجی را ارایه می کند . این مرکز خرید برای خرید کالاهای لوکس بهترین انتخاب است.

– – مرکز خرید پاویلیون: این مرکز خرید چیزی حدود 450 فروشگاه دارد. در این مرکز خرید انواع برندهای معروف جهانی مانند ورساچه, دولچه, گابانا, مکس مارا و ایو سن لوران را می توان تهیه کرد . البته برندهای ارزان تر نیز در این مرکز خرید پیدا می شود.

– – مرکز خرید Sungei Wang Plaza: این مرکز خرید به عنوان یک مرکز خرید ارزان شناخته می شود. شما در این مرکز خرید می توانید انواع کالاها مانند پوشاک, زیورآلات, اسباب بازی, لوازم آرایشی و بهداشتی و کالاهای دیجیتال را با قیمت مناسب تهیه کنید.

بهترین مراکز خرید سنگاپور

– – ایون اورچارد: این مرکز خرید به شکل فانوس دریایی ساخته شده و در خیابان معروف اورچاد قرار دارد. در این مرکز خرید کالاهای لوکس و برندهای معرف فروخته می شود.
– – مرکز خرید بوگریس جانکشن: این مرکز خرید دارای دوبخش روباز و روبسته با سقفی شیشه ای است. در این مرکز خرید هم برندهای مختلف دنیا را می توان یافت.
– – مرکز خرید مصطفی: در این مرکز خرید کالاهای مختلف از برندهای مختلف را با قیمت های مناسب را می توانید تهیه کنید. بخش جواهرات و کالاهای آسیایی از بخش های جذاب این مرکز خرید هستند.

غذاهای هیجان انگیز کوالالامپور

غذاهایی که در شهر کوالالامپور می توانید میل کنید بسیار متنوع است و به غذاهای چینی و هندی نزدیک است. تعدادی از غذاهای معروف کوالالامپور عبارتند از:
– تاسی لماک: برای تهیه این غذا برنج را در شیره نارگیل خیس می کنند و همرا تخم مرغ آب پز, بادام زمینی سرخ شده, ماهی خشک شده و سس میگو سرو می کنند.
– ساتای: غذای معروفی در کشور مالزی است و برای تهیه آن تکه های گوشت را کبابی می کنند و با سس خوشمزه ای سرو می کنند. این غذا را با گوشت های مختلف مانند گوشت مرغ, گاو و یا گوشت های دریایی درست می کنند.
– لاکسا: لاکسا نوعی سوپ است که ترکیب نودل برنج, گوشت (مرغ, میگو, ماهی), ادویه های تند است. این غذا ترکیبی از آشپزی مالایی و چینی به حساب می آید.
– روتی کانای: روتی کانای نوعی نان است که در اصل برای کشور هندوستان است. این نان شبیه به پنکیک است که با خوراک کاری و سس های مختلف خورده می شود. این نان را بیش تر در وعده صبحانه میل می کنند.
– نودل سرخ شده: این غذا از نودل سرخ شده تند, سیر, تکه هایی از گوشت (مرغ یا میگو) که هر کدام را جدا تفت داده اند و سپس با هم مخلوط می کنند تهیه می شود.

غداهای محلی سنگاپور

غذاهای سنگاپوربسیار متنوع اند و شما می توانید در این کشور طعم هایی را که تا به حال تجربه نکرده اید را تجربه کنید. شما می توانید این غذاها را با قیمت های مختلف در رستوان های مجلل و یا دکه های غذافروشی کنار خیابان آن ها را تهیه نمایید. ما در این جا شما را با تعدادی از این غذاها آشنا می کنیم.
– نودل شاه میگو: همان طور که از اسم غذا مشخص است این غذا از رشته های نودل و شاه میگو پخته شده تشکیل می شود که روی آن را با سبزیجات و فلفل تزیین کرده اند . به طور معمول شاه میگو را بدون پاک کردن در این غذا می بینید که برای میل کردن آن می توانید پوشش روی آن جدا کرده و سپس میل کنید.
– روجاک: این غذا از توفوی سرخ شده, آناناس, خیار, دونات چینی, خیکاما(نوعی سیب زمینی) و سس فندق تشکیل شده است . روجاک را به طور معمول به عنوان یک میان وعده مقوی استفاده می کنند.

رستوران های کوالالامپور

– رستوران Marini On 57: این رستوران یک رستوران لوکس ایتالیایی است که در برج پتروناس قرار دارد. این رستوران برترین غذاهای ایتالیایی را به مشتریان ارایه می دهد.
– رستوران Thirty8 KL: این رستوران در ساختمان هتل Grand Hyatt قرار دارد. این رستوران غذاهای باکیفیت چینی, تایلندی و ژاپنی را در منوی خود دارد.
– رستوران Celestial Court KL: این رستوران در هتلSheraton Imperial قرار دارد و رستورانی شیک و زیبا است. یکی از ویژگی های مهم این رستوران این است که غذاهای حلال را سرو می کند.

رستوران های سنگاپور

– رستوران لآئو پاسات: این رستوران در مرکز ناحیه اداری سنگاپور قرار دارد. شما می توانید در این رستوران انواع غذاهای هندی, چینی, فست فود, دریایی, باربکیو و غیره را میل کنید.
– رستوران کلینی کاپیتیام: این رستوران صبحانه های خوشمزه ای را دارد و کافه ای نیز دارد که بسیار معروف است. این رستوران در جاهای مختلف سنگاپور شعبه دارد.
– رستوران دینگ دانگ: این رستوران بسیار مدرن و زیبا است. در منوی این رستوران انواع غذاهای آسیایی و سنگاپوری قرار دارد. این رستوران در خیابان کلاب آن سیانگ قرار دارد.

حمل و نقل در کوالالامپور

در کوالالامپور سیستم حمل و نقل بسیار پیشرفته و گسترده است. شما می توانید با توجه به مقصدی که دارید ازقطار, اتوبوس, تاکسی و یا متروباس های کولا استفاده کنید. البته اگر یک گواهی نامه بین المللی داشته باشید می توانید یک ماشین کرایه و برای تردد در شهر از آن استفاده کنید.

حمل و نقل در سنگاپور

سیستم حمل و نقل سنگاپور نیز پیشرفته است و می تواند پاسخ گوی نیاز گردشگران باشد. شما با توجه به بودجه ای که دارید و مقصد خود می توانید از انواع مختلف این وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس, مترو, تاکسی و یا ریکشاها استفاده کنید.

هتل های زیبای کوالالامپور

هتل های 5 ستاره : هتل ماندارین, هتل وستین, هتل تریدرز, هتل پارک رویال
هتل های 4 ستاره: هتل ایمپیانا کی ال سی سی, هتل کروس, هتل گرند سیزن, هتل رویال چولان بوکیت بینتانگ
هتل های 3 ستاره: هتل سانی, هتل داینستی, هتل اسکای اکسپرس بوکیت بینتانگ, هتل النگا

هتل های سنگاپور

هتل های 5 ستاره: مارینا بای سندز, هتل شرایتون تاورز, هتل آسکوت رافلز, هتل شانگری لا راسا
هتل های 4 ستاره: هتل پارک رویال سرویس سوئیت, هتل فروما ریور فرونت, هتل میرامار
هتل های 3 ستاره: هتل ولیو تامسون, هتل باس, هتل فراگرانس امپریال, هتل چنسلر اورچارد