لوگوی ارشین پرواز

مکان
کیش

تاریخ رفت
5 آذر

مدت اقامت
3 شب

نوع سفر
کیش ایر

قیمت
735.000 تومان

شماره رزرو
021-86026890

تور کیش از شیراز :

[wpdatatable id=520]
آرشین پرواز

تور کیش بخاطر سواحل زیبایش در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است و همین امر سبب شده که جزیره ی زیبای کیش هر ساله میزبان حدودا دو میلیون گردشگر است. جزیره ی کیش همچون نگینی بر انگشتری خلیج فارس می درخشد و یکی از جزایر زیبا و جذاب استان هرمزگان است که با ارائه بهترین امکانات و خدمات گردشگری هرساله به تعداد گردشگرانش افزوده می شود.

آنچه که قبل از سفر به کیش حائز اهمیت است داشتن اطلاعات لازم از مقصد سفرتان می باشد. سفر به کیش از آنچه که تصور می کنید لذت بخش تر است اما اگر بار اولتان است که به کیش سفر می کنید لازم است که اطلاعاتی درباره اماکن دیدنی کیش، اطلاعات پروازها، هتل ها، رستوران ها، گشت های شهری و تخفیف مراکز تفریحی داشته باشید تا در هنگام رزرو تور کیش از شیراز انتخاب آگاهانه ای داشته باشید.

سفر به کیش در فصول سرد سال طرفداران بیشتری دارد و با وجود آب‌های نیلگون خلیج فارس، سواحل تفریحی، پارک های ساحلی، حیات دریایی متنوع، ورزش‌های آبی هیجان انگیز، تفریحات آبی به یادماندنی، هتل‌های مجلل و پر از امکانات و مراکز خرید لوکس و گران قیمت که همه اینها در کنار جاذبه های طبیعی و گردشگری کیش، این جزیره را به بهشت گردشگران داخلی تبدیل کرده است.

جاذبه های گردشگری کیش آنقدر زیاد است که  وقت کم می آورید؛ بازدید از کشتی یونانی، روستای باغو، جزیره هندورابی، شهر زیرزمینی کاریز، کلبه هور، درخت سبز و شهر حریره برای گردشگرانی که به جاذبه های طبیعی و مکان های تاریخی علاقه دارند توصیه می شود. همچنین پارک های آبی، سواحل تفریحی با تفریحات متنوع آبی و غیر دریایی همچون پاراسل سواری، پرواز با گلایدر، فلای بورد، شاتل، بنانا، اسکوتر برقی، اسکوتر زیر دریایی،کیبل اسکی و … می تواند لذت هیجان را به گردشگران تزریق کند.

تور کیش از شیراز با پرواز هواپیمایی ایران ایر، آسمان و کیش ایر برگزار می گردد و افرادی که می خواهند تور کیش از شیراز را رزرو کنند برای رزرو هتل با توجه به خدماتی که انتظار دارند و نسبت به پولی که در نظر گرفته اند می توانند از بین هتل های دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره کیش محل اقامت خود را انتخاب کنند. سوئیت شخصی و هتل آپارتمان از دیگر گزینه هایی است که گردشگران پیش رو دارند.

اگر به دنبال هتل های ارزان و یا گزینه های مقرون به صرفه در تور کیش باشید، گزینه های زیادی را پیش رو دارید که از جمله بهترین ها می توان هتل سیمرغ، هتل ارم، هتل پانیذ، هتل گلدیس و … را نام برد و برای اقامت مجلل و لوکس می توانید سراغ هتل های پنج ستاره برید؛ هتل هایی چون هتل ترنج کیش، هتل داریوش کیش، هتل پارمیس کیش و هتل مارینا پارک کیش است. در نهایت توجه داشته باشید با داشتن اطلاعات درباره جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری کیش، تفریحات آبی و غیر آبی کیش، خرید بلیط مراکز تفریحی کیش با تخفیف، جشنواره های کیش، بازراهای ارزان و مراکز خرید مدرن و رستوران های کیش می توانید با خیال راحت سفر کنید.

 

شناسنامه

کارت ملی

telegram

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

− 4 = 5