لوگوی ارشین پرواز

سفر به بزرگترین جزیره ی خلیج فارس با تور قشم پاییز 98

جزایر جنوبی کشورمان در حوزه ی خلیج فارس بخاطر اینکه آب و هوایی گرم و مرطوب دارند، در فصول سرد سال آب و هوای بهتری برای گردشگری دارند. در واقع با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا گردشگران زیادی قشم را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند. چرا که در فصول گرم سال آب و هوای قشم خیلی گرم می شود و قابل تحمل نیست، از اینرو سفر به قشم در فصول گرم ارزان تر از سایر فصول سال است.

اگر شما هم قصد دارید که در پاییز و زمستان به جزیره ی زیبا و دیدنی قشم سفر کنید، باید بدانید که بهترین فصل برای گردشگری در قشم را انتخاب کرده اید. فصل پاییز درست است که بخاطر شروع مدارس مسافرت ها کاهش می یابد ولی از آنجا که قشم بهترین و ایده آل ترین شرایط را دارد مورد استقبال گردشگران می باشد. اگر می خواهید که تور قشم پاییز 98 را برای سفر انتخاب کرده اید در ادامه با ما همراه باشید.

آژانس مسافرتی آرشین پرواز یکی از آژانس های مطرح در حوزه گردشگری است که مجری تورهای داخلی و خارجی است و شما می توانید بهترین نرخ تورهای مسافرتی قشم را با بهترین خدمات و امکانات رزرو کنید. همچنین برای سایر تورهای داخلی می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید و تور مناسب خود را رزرو کنید.

خدمات تور قشم پاییز ۹۸

تورهای مسافرتی قشم نیز مانند سایر تورها خدماتی را تحت عنوان پکیج ارائه می دهد که پیش از رزرو تور قشم برای پاییز می توانید اطلاعاتی را راجع به این خدمات کسب کنید. خدمات تورهای مسافرتی قشم با توجه به نوع تور متفاوت است و این خدمات بعضا در قالب پرواز، هتل اقامت و مواردی چون وعده های غذا و گشت شهری متفاوت است. در نهایت لازم به ذکر است که خدمات تور قشم پاییز 98 شامل موارد زیر است:

بلیت پروازی رفت و برگشت

اقامت در هتل

گشت شهری

بیمه مسافرتی

ترانسفر فرودگاهی

در صورتیکه شما قصد پرواز با ایرلاینی خارج از پکیج و یا اقامت در هتلی خارج از پکیج را دارید می توانید از کارشناس مربوطه درخواست کنید تا هتل و پرواز خارج از پکیج را برایتان چک کند.

به طور کلی زمان سفر تاثیر به سزایی در کیفیت سفرتان دارد، مسافرت با تور قشم پاییز 98 به اندازه ی کافی می تواند تجربه ای لذت بخش برایتان باشد. لذت گشت و گذار در هوای ایده آل و دیدن سواحل دریای آبی خلیج فارس توصیه ما به شماست.

اگر می خواهید به قشم سفر کنید توصیه ما به شما این است که در فصول سرد سال به سفر برید. بهترین ها در این جزیره انتظار شما را می کشند؛ سواحل صخره‌ای، ماسه‌ای و گلی، مناظری سراسر پوشیده از جنگل، غارها، قلعه ها و مکان های قدیمی و تاریخی و جزایری چون جزایر هنگام و هرمز در این جزیره انتظار شما را می کشند.