لوگوی ارشین پرواز
تور لحظه آخری آنتالیا
تور لحظه آخری استانبول
تور لحظه آخری دبی
تور لحظه آخری کیش
تور لحظه آخری مشهد
تور لحظه آخری قشم

 

تور لحظه آخری چیست؟

قطعا شما اصطلاح تور لحظه آخری را شنیده اید، نامی آشنا برای مسافران و گردشگران است که به تورهای دقیقه نودی معروف است. تورهای لحظه آخری به تورهایی گفته می شود که شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری به خاطر تکمیل نشدن سهمیه رزرو شده خود، این نوع تورها را که به لحظه آخری شناخته شده است، با ۵ الی ۴۰ درصد حتی بعضا ۷۰ درصد پایین تر از قیمت واقعی ارائه می دهند. این نوع تور ها شامل تورهای داخلی و تورهای خارجی که نیازی به ویزا ندارد و یا اینکه ویزای فوری دارند.

تور لحظه آخری که با عنوان تور دقیقه نودی هم شناخته می شود، عموما بخاطر ارزان بودن متقاضیان زیادی دارد. اگر قصد رزرو تور دقیقه نودی را دارید با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این تورها بپردازیم تا با شناخت مزایا و معایب تورهای لحظه آخری انتخاب درستی داشته باشید.

در واقع یکی از اصطلاحات پرتکرار در رابطه با گردشگری، کلمه لحظه آخری می باشد. تورهای لحظه آخری در واقع پیشنهادهای شگفت انگیزی را در اختیار مسافران قرار می دهد، پیشنهاداتی بسیار ارزان تر از آنچه که تصور کنید. در برخی مواقع این تورها تا حدود ۷۰ درصد ارزان تر از سایر تورهاست و به همین دلیل مسافران زیادی منتظر دریافت چنین پیشنهاداتی می نشینند تا سفری ارزان را با خدمات و کیفیتی ایده آل تجربه کنند.

چرا تورهای لحظه آخری ارزان تر است؟ ممکن است برای شما هم این سوال پیش بیاید که این تورها از کجا وارد بازار می شوند؛ همانطور که گفتیم تورهای لحظه آخری شامل پروازهای چارتری و ارزان قیمت هستند و مقاصدی که این تورها دارند یا نیازی به اخذ ویزا ندارند و یا اینکه شرایط آسانی برای اخذ ویزا دارند.

توجه به این نکته که با گسترش و رشد گردشگری خارجی، ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی اقدام به برگزاری تورهای مسافرتی می کنند و با توجه به امکان خرید عمده و ارزان برای آژانس ها، امکان ارائه تورهای ارزان به مسافران فراهم می شود. به طور کلی علت اصلی کاهش قیمت در مورد تورها وجود رونق در بازار و فراوانی عرضه و تقاضاست. ممکن است در زمان هایی از سال استقبال از تورها کمتر از سایر زمان ها باشد، در این زمان هایی که منتهی به روزهای پایانی برگزاری تور است، تورهای لحظه آخری ارائه می شود.

تورهای لحظه آخری آرشین پرواز

به طور کلی تورهای لحظه آخری توسط برخی آژانس ها برای مقاصد محدودی برگزار می شود که در این میان آژانس مسافرتی آرشین پرواز یکی از آژانس های برگزار کننده ی تورهای لحظه آخری است. همانطور که از اسم این تورها مشخص است در لحظات آخر تخفیفاتی روی این تورها در نظر گرفته می شود که شما می توانید برای اطلاع از تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از آفرهای روزانه و زمان و هزینه تورها اطلاعات کسب کنید.

آرشین پرواز به عنوان برگزار کننده تورهای لحظه آخری در این سال ها تجربه ی کافی و لازم را برای جلب رضایت مشتریان دارد و هدف ما تدارک سفری شیرین و لذت بخش برای مسافران و گردشگران عزیز است. چنانچه می خواهید از تخفیفات دقیقه نودی بهره ببرید یا اینکه در شرایطی فوری مجبور به مسافرت هستید بدون نگرانی می توانید رزرو تورتان را به کارشناسان ما بسپارید.

تورهای لحظه آخری

تورهای لحظه آخری تنوع بالایی دارد و برای مقاصد مختلف وجود دارد که آژانس های مسافرتی برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی چارتر کننده برای خالی نماندن صندلی های هواپیما و در برخی موارد برای خالی نماندن اتاق های هتل ها، تخفیف هایی را برای مسافران در نظر می گیرند و از این طریق اقدام به فروش تورها با قیمت پایین تری می کنند.

تور لحظه آخری را می توانید برای سفر به یک کشور اروپایی یا سفر به یکی از شهرهای داخلی رزرو کنید. از آنجایی که تقاضا برای تورهای لحظه آخری زیاد است، شما برای رزرو این تورها باید سرعت عمل داشته باشید و دست دست نکنید.

پیش از رزرو تور لحظه آخری به این نکته توجه داشته باشید که تور مناسب خود را رزرو کنید و فقط ارزان بود و پایین بودن قیمت ها توجه تان را جلب نکند و توجه به این مورد که هر تور ارزانی لزوما خوب نیست. چرا که تورهای لحظه آخری که برای کاهش هزینه ها هر پرواز یا هتلی را ممکن است ارائه دهند، بهتر است قبل از رزرو تور از معتبر بودن آژانس ارائه دهنده تور اطمینان حاصل کنید.

شما در صفحه تورهای لحظه آخری می توانید پکیج های دقیقه نودی را برای مسیرهای مختلف مشاهده کنید، همچنین شما می توانید رزرو تورتان را به ما بسپارید و با خیال راحت به سفرتان بروید.

شما با کمی جست و جو و خواندن نظرات کاربران متوجه می شوید که کدام ایرلاین ها عموما تاخیر دارند و یا اینکه کدام هتل ها سرویس دهی ضعیفی دارند تا برای رزرو هتل و پرواز انتخاب درستی داشته باشید.

برای سفر دقیقه نودی می توانید تورهای لحظه آخری استانبول، دبی، کیش، گرجستان، مشهد و … را با بهترین قیمت رزرو کنید. همانطور که می دانید اطلاع از تورهای لحظه آخری از طریق روزنامه و مجلات امکان پذیر نیست چرا که مدت زمان کافی برای این امر وجود ندارد. بنابراین برای اطلاع از تورهای لحظه آخری می توانید به همین صفحه مراجعه کنید و یا اینکه در کانال تلگرام آرشین پرواز عضو شوید تا بهترین آفرها و تورهای لحظه آخری را به صورت روزانه دریافت نمایید.

تور لحظه آخری

تورهای لحظه آخری به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم می‌شوند که در ادامه به آن ها می‌پردازیم.

تورهای لحظه آخری خارجی

در حال حاضر سفرهای خارجی خیلی زیاد بین ایرانیان مرسوم شده است و افراد برای دیدن جاذبه های کشورهای مختلف و همچنین شناخت فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای دیگر تمایل و علاقه زیادی برای سفر خارجی نشان می دهند. اما آنچه که در این میان مطرح و حائز اهمیت است مدیریت هزینه های سفر است، همه ما وقتی اسم سفر خارجی می آید هزینه های بالای سفر به ذهن مان می آید اما همیشه این طور نیست. تکنیک ها و شیوه هایی برای کاهش هزینه های سفر وجود دارد که در این میان تور لحظه آخری یکی از این روش هاست برای کاهش هزینه های سفر.

تورهای لحظه آخری خارجی برای کشور هایی است که از گردشگران ایرانی ویزا (روادید) نمی‌خواهند. از شهرهای پر طرفدار خارجی که گردشگران ایرانی می توانند بدون ویزا به آن ها وارد شوند می توان به استانبول، تفلیس، آنتالیا، باتومی، کوش آداسی، آنالیا  و … اشاره کرد. این شهرها با توجه به پایین بودن قیمت تورشان، در بین گردشگران بسیار محبوب هستند.

تور لحظه آخری استانبول

استانبول فرصتی بسیار مناسب برای عاشقان این شهر و دوست داران خرید و گشت و گذار در مراکز خرید است. در استانبول می توانید با کمترین هزینه وارد این شهر شده و از حراجی هایی که در مراکز خرید آن برپا می‌شود به خوبی استفاده کنید. در این نوع تورها با توجه به وجود صندلی های خالی می توانید انتخاب مقرون به صرفه ای نسبت به زمان های دیگر داشته باشید.خدمات تور استانبول عبارتند از : بلیط رفت و برگشت ، اقامت در هتل با صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و …

تور لحظه آخری دبی

دبی از جمله مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان است که هر ساله از جمعیت زیادی از گردشگران میزبانی می‌کند. بنابراین تور دقیقه نودی دبی نیز در بین گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. برای ورود به دبی نیاز به ویزا دارید اما معمولا ویزای دبی یک روزه صادر می‌شود و نیازی نیست از چند روز قبل اقدام به خرید تور کنید. به عنوان مثال اگر یک تور لحظه آخری دبی برای ۳ روز دیگر وجود دارد شما می توانید امروز اقدام به خرید و صدور ویزای خود کنید و به راحتی از تور دبی خود لذت ببرید.

تور گرجستان

یکی دیگر از مقاصدی که در سال های اخیر پیشرفت و محبوبیت قابل توجهی داشته، تور گرجستان است. این کشور با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی توانسته در بین گردشگران محبوب شود و گرجستان نیز به همین جهت از محبوبیت خاصی برخوردار است. یکی از دلایل محبوب بودن این کشور ارزان بودن آن در مقایسه با سایر مقاصد گردشگری است.

تور آنتالیا

آنتالیا یکی دیگر از شهرهای توریستی ترکیه است که به همراه استانبول و کوش آداسی از محبوب ترین شهرهای ترکیه است. این شهر بیشتر به دلیل سواحل زیبا، تفریحات آبی و هتل های لوکس خود معروف است. هتل های ۵ ستاره لوکس آنتالیا با خدمات ALL و U-ALL همواره بهترین اقامت ها را برای گردشگران آنتالیا رقم زده اند. تور لحظه آخری آنتالیا با پرواز های ماهان ، قشم ایر ، اطلس جت و تابان انجام می شود.

تورهای لحظه آخری داخلی

تور کیش

کیش محبوب ترین جزیره در ایران است که هر ساله گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. جاذبه های گردشگری متنوع آن برای همه گردشگران محبوب است و می تواند سفر خاطره انگیزی را برای مسافرین رقم بزند. تور لحظه آخری کیش یکی از تورهایی است که آرشین پرواز آن را با بهترین قیمت به شما ارائه می‌دهد. این نوع معمولا در مناسبت ها و تعطیلات اتفاق می‌افتد و می توانید با بهترین قیمت آن را رزرو کنید.

در تورهای لحظه آخری کیش قیمت هتل و بلیط پروازی در ارزان ترین حالت ممکن عرضه می شود و چارتر کننده برای اینکه صندلی خالی و اتاق خالی را پر کند، اقدام به ارائه با نرخی پایین تر می کند. برای سفر لحظه آخری باید آماده سفر باشید و در کمترین زمان ممکن تورتان را رزرو کنید. فصل تابستان بخاطر گرمی هوا یکی از زمان هایی است که جزیره کیش با استقبال کمتری روبه رو می شود و می توانید با قیمتی مناسب به نسبت فصول های سیزن تجربه کنید.

تور مشهد

تور مشهد لحظه آخری نیز مانند کیش از جمله تور های پرطرفدار ایران است که در مناسبت های مذهبی و اعیاد استقبال زیادی از آن می شود.اگر دلتان برای حرم امام رضا تنگ شده است. تورهای لحظه آخری مشهد بهترین گزینه برای شماست و می توانید در اسرع وقت خودتان را به مشهد برسانید.

تور قشم

جزیره قشم نیز به همراه جزیره کیش دو مقصد پر طرفدار گردشگری در بین گردشگران ایرانی هستند. این جزیره با داشتن جاذبه های گردشگری زیبایی مانند چشمه های زیبا ، غار خربس ، مسجد قبا ، قلعه ناردی ، روستاهای تاریخی و … همواره می تواند سفرهای لذت بخشی را برای شما رقم بزند. پروازهای لحظه آخری جزیره قشم توسط ایرلاین های قشم ایر ، ایران ایرتور ، زاگرس و … انجام می شود. اگر بخواهید با تور قشم لحظه آخری به سفر بروید کلیک کنید و در میان پکیج های مسافرتی که اغلب در فصل تابستان ارائه می گردد تور مناسب را انتخاب کنید.

مزایای تورهای لحظه آخری

شاید برای شما سوال پیش بیاید که تفاوت تور لحظه آخری با تور معمولی چیست؟ به شما این اطمینان را می‌دهیم که از لحاظ فنی این دو هیچ تفاوتی با هم ندارند و فقط به دلیلی که در بالا ذکر شد تورهای لحظه آخری ارزان تر ارائه می شوند. بزرگ ترین حسن این تور ارزان بودن آن است. به عنوان مثال تور استانبول در ایام معمولی سال قیمت های متفاوتی دارد اما همین تور وقتی به عنوان لحظه آخری ارائه شود می تواند تا ۵۰% نسبت به روزهای معمولی ارزان تر باشد و به شما این امکان را می دهد از تور خود با هزینه‌ی پایین لذت ببرید.

با توجه به قانون برای خریداران این تورها هیچ امکاناتی برای خریدار محدود نمی شود. به طوری که پیش آمده در یک هواپیما شما در کنار کسی نشسته باشید که دارای بلیط نهصد هزار تومانی باشد ولی بلیط شما پانصد هزار تومانی است.

مزایای تورهای لحظه آخری

معایب تورهای لحظه آخری

یکی از معایبی که این تورها دارند این است که تورهای لحظه آخری فقط برای کشورهایی است که ویزا نمی خواهد و یا شهرهایی که زمان طلایی سفر آن ها گذشته است.

همچنین اصلی ترین ایراد تورهای لحظه آخری این است که شما باید آماده سفر باشید و ممکن است چند ساعت دیگر ساعت پروازتان باشد. در واقع می توان گفت بزرگترین ایراد تور لحظه آخری این است که برای سفر کردن باید تقریبا آماده باشید؛ شاید پرواز ۲ روز بعد باشد و شاید هم چند ساعت بعد. به عنوان مثال ساعت ۱۰ صبح از یک تور لحظه آخری با خبر می شوید که ساعت پرواز آن ۱۸ بعد از ظهر است!
در چنین شرایطی باید تقریبا آماده سفر باشید، تور را رزرو کرده و برای رفتن به فرودگاه آماده شوید. این تورها برای گردشگرانی که چمدان سفرشان همیشه آماده است بهترین گزینه است.
این تورها قابلیت کنسل شدن ندارد و در صورت خرید تور، قابل استرداد نیست.
علاوه بر این برای سفر خانوادگی و دسته جمعی تعیین چیدمان صندلی ها به انتخاب شما نیست.

نکته : توجه داشته باشید که برای خرید بلیط و تور لحظه آخری پول را مستقیما به خود آژانس مسافرتی واریز کنید و از واسطه ها بلیط تهیه نکنید. مبلغ بلیط همواره از سوی آژانس تعیین می‌شود، در مواری پیش آمده است که فردی پرواز ۱ میلیون تومانی را با ۲۰% سود فروخته است در حالی که همان پرواز توسط آژانس با ۵۰% سود به فروش می‌رفت.

معایب تورهای لحظه آخری

نکات مهم تورهای لحظه آخری

نکات مهمی در مورد این نوع تورها وجود دارد که باید همواره به خاطر داشته باشید. یکی از این نکات لزوم دقت زیاد در هنگام بستن قرارداد است. در هنگام بستن قرارداد می‌بایست به مفاد آن دقت کنید تا دچار مشکل نشوید. به عنوان مثال دقت کنید که تور شما شامل وعده غذایی، استقبال فرودگاهی و گشت شهری می شود یا خیر. برخی از آژانس های مسافرتی هنگام تبلیغات از این نوع خدمات سخن می‌گویند اما در هنگام قرارداد خبری از این موارد نیست، پس دقت کنید که اگر به شما وعده ای داده می شود در قراداد نیز مکتوب شود.

در پایان لازم به ذکر است که به غیر از هواپیما و هتل موارد دیگری هم وجود دارد که در هنگام خرید تور باید به آنها توجه کنید؛ خدماتی نظیر گشت شهری، هزینه غذا، بیمه مسافرتی، ترانسفر بین شهری و فرودگاهی را در هنگام خرید تور بررسی کنید.

تور لحظه آخری چیست؟

تورهایی که در لحظات پایانی سفر برای تکمیل شدن سهمیه پرواز و همچنین خالی نماندن اتاق های هتل ارائه می گردد و در برخی مواقع تا 70 درصد پایین تر از قیمت واقعی ارائه می شود.

تفاوت تورهای لحظه آخری با سایر تورها چیست؟

تورهای لحظه آخری یا دقیقه نودی به تورهایی اطلاق می شود که شامل پروازهای چارتری و ارزان قیمت هستند و معمولا هتل ها دارای تخفیف می باشد، همچنین مقاصدی که این تورها دارند یا نیازی به اخذ ویزا ندارند و یا اینکه شرایط آسانی برای اخذ ویزا دارند.

چگونه تور لحظه آخری بگیریم؟

شما در صفحه تورهای لحظه آخری می توانید پکیج های دقیقه نودی را برای مسیرهای مختلف مشاهده کنید، بعد از بررسی قیمت و توجه به تاریخ سفر اقدام به رزرو تور کنید.

2.8 4 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

17 Comments
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
سعید الموتی
5 سال قبل

با سلام
از الان میشه برای تورهای نوروز98 آنتالیا درخواست داشت و رزرو کرد؟
و رزرو بلیط هواپیما برای اون تاریخ چطور؟

meysam salimi
5 سال قبل

سلام دوست عزیز.برای نوروز 98 باید از اواخر بهمن ماه اقدام کنید.

صالحی
5 سال قبل

سلام ممنون از اینکه اطلاع رسانی میکنید یک تور لحظه ار یونان مورد نیاز است اوایل آذر . خبر بدین ممنون میشم

فرشاد
5 سال قبل

سلام تور دقیقه نودی میخواستم اگر قیمت تورهای لحظه آخری تون مناسب هست اطلاع بدید آرشین پرواز

جلیل بهناز
5 سال قبل

سلام ایا تور هند بپرسی دارید؟

فرامرزی
5 سال قبل

سلام لحظه آخری میخواستم برای همین هفته هتل 4 ستاره میخوام 2تا 3 تخته تور ارزان میخواستم ممنون از آرشین پرواز

فرشاد
4 سال قبل

تور میخواستم واسه عید نوروز فقط میخواستم ارزان باشه تور 3 شب هتل 5ستاره باشه 3نفریم ممنون از آرشین پرواز

چراغی
4 سال قبل

سلام خوبید میخاستم در مورد تورهای لحظه آخری تون بدونک کی میشه رزرو کرد و اینکه کدوم مسیرها خارجی بهتر افر میخوره ما 4 نفر هستیم برای هتل 3 ستاره میخوایم اوکی کنیم ممنون از آرشین پرواز در ضمن اگر پکیج تور دارید کجا میتونم بردارم و کانال تلگرامم دارید

میثم سلیمی
4 سال قبل
Reply to  چراغی

سلام برای اطلاع از تورهای لحظه آخری می توانید به صفحه زیر مراجعه کنید.

https://www.arshinparvaz.com/%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%d8%ad%d8%b8%d9%87-%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c

سهرابی
4 سال قبل

سلام خوبید ما میخواستیم قیمت تورهاتونو بدونیک که میشه انلاین خرید کرد و اینکه چجوری باید بیایم مدارک تحویل بگیریم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم آرشین پرواز ممنون از نرخ تورهاتون عالیه

علیزاده
4 سال قبل

سلام میخواستم تور های داخلیتون رزرو کنیم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم و اینکه در ساعات غیر کاری برای رزرو تور ممکن هست یا خیر ما دو نفر هستیم هتل 4 ستاره میخواستیم 5 شب استانبول لحظه آخری مرسی ارشین پرواز

فرامرزی
4 سال قبل

سلام در مورد تور های لحظه آخری سوال داشتم ما چجوری میتونیم از تورهاتون اطلاع پیدا کنیم برای تور استانبول لحظه آخری میخواستم مرسی آرشین پرواز

vidao
4 سال قبل

بسیار عالی

واردات کالا در اصفهان
4 سال قبل

سلام
ممنون از شما موفق باشید

ترخیص کالا از دبی
4 سال قبل

سلام ممنون از اینکه اطلاع رسانی میکنید

شرکت بازرگانی در اصفهان
4 سال قبل

پایدار باشید

محمد
7 ماه قبل

سلام . لطفا تورهای لحظه اخری را پیام کنید

Last edited 7 ماه قبل by محمد