لوگوی ارشین پرواز

تور تفلیس نوروز 1403

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر:هوایی - آسمان
  • تاریخ رفت: 2 و 6 و 13 و 20 فروردین
11.480.000 تومان

تور 4 شب باتومی نوروز

4 شب و 5 روز
  • نوع سفر: هوایی - وارش
  • تاریخ رفت : 2 و 3 و 6 و 7 و 10 فروردین
17.500.000 تومان

تور ترکیبی باتومی+تفلیس نوروز

5 شب و 6 روز
  • نوع سفر : هوایی - وارش
  • تاریخ رفت: 2 و 6 و 11 فروردین
18.150.000 تومان

تور تفلیس + باتومی نوروز

7 شب و 8 روز
  • نوع سفر : هوایی - آسمان
  • تاریخ رفت: 18 و 22 و 25 و 28 و 29 اسفند و 3 و 6 و 7 و 10 و 17 و 21 فروردین
24.450.000 تومان

تور ترکیبی گرجستان


تور ترکیبی گرجستان آرشین پرواز یکی از تورهای استثنایی است که گردشگران تور گرجستان علاقه بسیاری به آن دارند.چراکه در این تور هم به باتومی بهشت گرجستان سفر خواهید کرد و هم تفلیس پایتخت زیبای گرجستان را خواهید دید.تور ترکیبی گرجستان می تواند سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزند؛به ویژه در فصل تابستان که می توانید در سواحل زیبای این کشور شنا کنید و لذت ببرید.

تور گرجستان یکی از پرطرفدار ترین تورها در سال های اخیر بوده و تور ترکیبی گرجستان در میان گردشگران محبوبیت زیادی را کسب کرده است.

همانطور که گفتیم در تورهای ترکیبی گرجستان آرشین پرواز شما به دو شهر تفلیس و باتومی که مشهورترین شهرهای این کشور هستند سفر خواهید کرد و از جاذبه های آن لذت خواهید برد.

شهر تفلیس بزرگترین شهر و پایتخت گرجستان است و اغلب گردشگران ساعات زیادی از تور خود را در این شهر می گذرانند.اما اگر به تفریحات آبی و ساحلی علاقه دارید باید به باتومی سفر کنید چراکه تفلیس دریا ندارد اما باتومی دارد.بنابراین تور ترکیبی گرجستان می تواند سفری ایده آل باشد و تفریحات متنوعی را برای شما به ارمغان بیاورد.جالب است بدانید در بندر باتومی ساحلی وجود دارد که به ساحل سحر آمیز معروف است چراکه مردم معتقدند خاک آن خاصیت درمانی دارد و بیماری های قلبی و عروقی را درمان می کند.

در ادامه این دو شهر را بیشتر به شما معرفی می کنیم تا بتوانید سفری دلچسب را به آن ها تجربه کنید.

تفلیس


تفلیس پایتخت تاریخی کشور گرجستان و یکی از شهرهای تور ترکیبی گرجستان آرشین پرواز است که در قرن پنجم میلادی توسط واختانگ یکم پادشاه آن زمان گرجستان بنیان گذاری شد و به دلیل چشمه های آب گرمی که داشت تبریز نام گرفت ولی پس از قزن ها با توجه به گذر زمان و اتفاقاتی که در این شهر افتاد به تفلیس تغییر نام داد.

تفلیس یکی از بزرگ ترین شهرهای منطقه قفقاز است و موقعیت جغرافیایی آن به طور دقیق در میانه قفقاز قرار دارد.هر ساله در این شهر جشنواره ها و نشست های متعددی برگزار می شود و باعث شده تا این شهر به یکی از شهرهای مطرح منطقه تبدیل شود.

اگر به این شهر بروید و معماری و نوع شهر سازی آن را ببینید به قدمت و تاریخی بودن این شهر پی خواهید برد.در این شهر ترکیبی از معماری فرون وسطی ، معماری نئوکلاسیک و معماری استالینیست به چشم می خورد.

جاذبه های گردشگری تفلیس

همانطور که گفتیم تفلیس شهری قدیمی است و جاذبه های تاریخی زیادی را در خود جای داده اما این تمام ماجرا نیست و در این شهر می توانید جاذبه های گردشگری فراوانی را ببینید و از آن ها لذت ببرید.در ادامه به بهترین جاذبه های گردشگری تفلیس اشاره می کنیم.

میدان آزادی و خیابان روستاولی

می توان گفت یکی از اصلی ترین خیابان های تفلیس خیابان روستاولی است که در سال های قبل با نام گلوینی شناخته می شد.تغییر نام این خیابان به دلیل احترام زیاد به شاعر معروف قرون وسطی به نام شوتا روستاولی انجام شد.این خیابان حدود 1.5 کیلومتر طول دارد و از میدان آزادی شروع می شود و تا خیابان کوستاوا ادامه دارد.

دریاچه لیسی

دریاچه لیسی در شمال غربی شهر تفلیس پایتخت گرجستان قرار گرفته و مساحت آن حدود 16 کیلومتر می باشد.عمق این دریاجه تا 4 متر مربع است و مخصوصا در فصل تابستان بسیار محیط مناسبی برای قایق سواری و انجام تفریحات آبی است.آب این دریاچه از طریق برف و باران تامین می شود.آب این دریاچه شور است و از آن برای پرورش ماهی نیز استفاده می شود.

پارک آبی تفلیس

اگر به تفریحات آبی علاقه دارید این پارک آبی می تواند یکی از بهترین سفرهای زندگی شما را رقم بزند.پارک آبی تفلیس به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تفلیس شناخته می شود که در سال 2006 افتتاح شد.

در این پارک سرسره های متنوعی وجود دارد که برای تمام سنین مناسب است و استخرهای شنای بزرگی نیز برای شنا کردن وجود دارد.این پارک آبی رو باز است و یکی از محبوب ترین پارک آبی ها برای مردم گرجستان است.برای ورود به این پارک آبی باید بلیط خریداری کنید که هزینه آن به پول ما حدود 20 هزار تومان است.

بهترین زمان برای استفاده از این پارک آبی فصل بهار و تابستان و بین ماه های خرداد تا مهر است.نکته جالب این است که خود مردم محلی گرجستان تا زمانی که برف نبارد به این پارک آبی می روند.

پل صلح تفلیس

شورای شهر تفلیس در سال 2010 تصمیم گرفت برای متصل کردن بخش های قدیمی  و جدید تفلیس به یکدیگر عملیات ساخت یک پل را شروع کند.سفارش ساخت این پل به یک طراح مشهور ایتالیایی ارسال شد و ساخت آن شروع شد.

پل صلح بر روی رودخانه کورا قرار گرفته و 150 متر طول دارد.جالب است بدانید برای ساخت این پل از 6040 لامپ LED استفاده شده است و باعث شده تا شب ها منظره ای فوق العاده شکل بگیرد.

قلعه ناریکالا

قلعه ناریکالا یکی از جاذبه های تاریخی تفلیس است که در زمان ساسانیان و در دورانی که مرزهای ایران تا تفلیس ادامه داشت ساخته شد.این قلعه چندین بار در طول سال های مختلف در اثر گذر زمان و بلایای طبیعی تخریب شده اما هنوز هم زیبا و با شکه است.ناریکالا از تمام نقاط شهر تفلیس قابل مشاهده است ام پیشنهاد می کنیم این قلعه را از نزدیک ببینید.

باتومی


یکی دیگر از شهرهای تور ترکیبی گرجستان شهر باتومی است که این شهر هم جاذبه های گردشگری زیادی را در خود جای داده.باتومی شهری بندری می باشد که در کرانه دریای سیاه قرار دارد و با مرز ترکیه نیز نزدیک است.در برخی موارد باتومی به عنوان پایتخت دوم گرجستان شناخته می شود.جمعیت این شهر بر اساس سرشماری حدود 200.000 نفر می باشد و به عنوان مرکزی تجاری شناخته می شود.

از طریق بندر باتومی ارتباطات تجاری کشور گرجستان با قاره اروپا و دیگر قاره ها انجام می شود.همچنین باتومی به عنوان یکی از توریستی ترین بنادر قفقاز شناخته می شود.دولت گرجستان توانسته در سال های اخیر با برنامه ریزی مناسب این شهر را به گردشگران دنیا معرفی کند و درآمد زیادی از صنعت گردشگری به دست بیاورد.

جاذبه های گردشگری باتومی

باتومی هم مانند تفلیس جاذبه های گردشگری زیادی را در خود جای داده است که می تواند روزها شما را با خود سرگرم کنند.در ادامه شما را با برخی از جاذبه های گردشگری این شهر آشنا می کنیم.

ساحل سحرآمیز

ساحل سحر آمیز را می توان مشهور ترین جاذبه بندر باتومی دانست.افرادی که به تفریحات آبی و ساحلی علاقه دارند می تواند به این ساحل بروند و از تفریحات آن لذت ببرند.

نکته جالبی که باعث بیشتر مشهور شدن این ساحل شده این است که به گفته مردم شهر باتومی خاک این ساحل خاصیت درمانی دارد و بیماری های قلبی عروقی را درمان می کند.این موضوع به تایید دانشمندان نیز رسیده و به همین دلیل بسیاری از گردشگران به این ساحل سفر می کنند تا مورد درمان قرار گیرند.

باغ گیاه شناسی باتومی

باغ گیاه شناسی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری باتومی است که در 10 کیلومتری شمال این شهر قرار دارد.وسعت این باغ حدود 110 هکتار است و در سال 1880 میلادی بنیانگذاری شد.

در سال 1912 این باغ رسما افتتاح شد و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری باتومی لقب گرفت.در این باغ حدود 5000 گونه گیاهی وجود دارد که 1200 گونه آن رز می باشد.مهمترین بخش های این باغ عبارتند از : زلاند نو ، غرب آسیا ، هیمالیا ، استرالیا ، آمریکای جنوبی ، مدیترانه و ….

آکواریوم باتومی

آکواریوم باتومی جزو جاذبه های پر بازدید و محبوب در شهر باتومی است و گردشگران از بازدید آن لذت می برند.کمتر کسی پیدا می شود که به باتومی سفر کند ولی از آکواریوم آن بازدید نکند.یرای طراحی این آکواریوم از ساحل باتومی الهام گرفته شده است به همین دلیل توانسته به یک مکان جذاب برای مردم گرجستان تبدیل شود.این آکواریوم بسیار زیبا طراحی شده و وفتی از بیرون نگاه می کنید طوری است که انگار 4 سنگ بزرگ در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

دلفیناریوم باتومی

اگر به تماشای شوی دلفین های دوست داشتنی علاقه دارید می توانید به دلفیناریوم باتومی سری بزنید و از تماشای شوی دفلین ها لذت ببرید.این دلفیناریوم 700 نفر گنجایش دارد و از طراحی و فضای داخلی زیبایی مناسب است.این دلفین ها به همراه مربیان خود قادر هستند تا 30 اجرای مختلف و متنوع را برای میهمانان به نمایش در بیاورند.این نمایش برای همه گروه های سنی جذاب است و با 3 زیان انگلیسی ، گرجی و روسی برگزار می شود.

تفریحات گرجستان


کشور گرجستان تفریحات هیجان انگیز و جالب خاص خود را دارد؛سعی کنید در سفر به گرجستان حتما این تفریحات را انجام داده و لذت ببرید.در ادامه برخی از تفریحات گرجستان را به شما معرفی می‌کنیم.

رفتینگ

تفریحات تایلند

تور رفتینگ

رفتینگ یک تفریح محبوب در تمام دنیاست و گرجستان هم این تفریح هیجان انگیز را به گردشگران خود هدیه می‌دهد.در این کشور 5 رودخانه در شهر های تفلیس و باتومی هستند که رفتینگ را ارائه می دهند.زمان برگزاری آن هم از بیشتر در ماه های آوریل تا اکتبر است.

پاراگلایدر

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیزی که در تور ترکیبی گرجستان می توانید تجربه کنید پاراگلایدر است.اگر فردی نترس و عاشق هیجان هستید این تفریح برای شما طراحی شده است.پاراگلایدر در گرجستان بیشتر از هرجای دیگر مهیج و جذاب است چراکه این بازی در میان کوه ها و با منظره ای بسیار زیبا انجام می شود.