لوگوی ارشین پرواز

تور کوش آداسی

6 شب و 7 روز
  • نوع سفر : هوایی - ایران ایرتور
  • تاریخ رفت: 29 اسفند و 3 و 7 و 10 فروردین
28.200.000 تومان

تور کوش آداسی؛ سفر به جزیره پرنده

جزیره زیبا کوش آداسی یکی دیگر از شهرهای توریستی ترکیه است. زیبای این شهر و خدمات مناسب گردشگری آن باعث شده تور کوش آداسی از تورهای پرطرفدار ترکیه باشد.

تور کوش آداسی

تور ارزان کوش آداسی

تور های کوش آداسی با توجه به تعداد روز های اقامت، نوع هواپیمای و هتل رزرو شده دارای قیمت های متفاوت است. آژانس گردشگری آرشین پرواز با توجه به خدمات مناسب دارای قیمت ارزانتر نسبت به دیگر آژانس های گردشگری است.

خدمات تور کوش آداسی

بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و بیمه مسافرتی از خدمات معمول تور های کوش آداسی است دیگر خدمات مانند بسته به نوع تور ارائه شده صرف شام، ناهار و صبحانه، گردش در جزیره است.

تور کوش آداسی ارزان

مسافران ایرانی تور کوش آداسی از کدام وسایل حمل و نقل استفاده میکنند؟

کوش آداسی شهری کوچک است و فرودگاه ندارد. برای رفتن به کوش آداسی معمولا با هواپیما به فرودگاه ازمیر می روند و از آنجا تا کوش آداسی که حدود 90 کیلومتر است را با اتوبوس و یا تاکسی می روند . در داخل کوش آداسی نیز از مینی بوس های محلی به نام دلموش استفاده می کنند. البته اگر هزینه حمل و نقل برای شما زیاد مهم نباشد می توانید از تاکسی نیز استفاده کنید.

معمولا در چه زمانی از سال به کوش آداسی سفر میکنند؟

آب و هوای کوش آداسی دربیشتر روزهای سال آفتابی است و زمستان های آن نیز معتدل است. بنابراین بهتر است که در سفر به کوش آداسی تجهیزاتی تابستانی خود مانند کلاه و عینک آفتابی را فراموش نکنید. به طور معمول در شش ماه اول سال مسافران بیشتری به کوش آداسی مسافرت می کنند.

بهترین سواحل کوش آداسی

جادبه های تاریخی کوش آداسی

کوش آداسی به معنای جزیره پرنده است و این نام از قرن بیستم به روی این جزیره گذاشته شده است. یونانیان، رومیان، ایرانیان و عثمانیان براین جزیره حکومت داشته اند. از حکومت هر کدام از آن ها آثار باستانی زیبایی برای این جزیره به یادگار مانده است . از جمله این آثار می توان موارد زیر نام برد:

جاذبه های دیدنی کوش آداسی

شهر تاریخی پرینه: این شهر تاریخی از معماری های دوره های هلنی است. در این شهر تاریخی سالن های تئاتر، بازار، ساختمان های شهرداری و دولت، حمام رومی و معابد زئوس، دمتر و مهم ترین آن ها معبد آتنا را می توان بازدید کرد. این شهر در جنوب کوش آداسی واقع شده است.

معبد آرتمیس: معبد آرتمیس جزو عجایب هفت گانه جهان به شمار می رود. این معبد متعلق به حدود ده قرن پیش از میلاد است. این معبد به عنوان اولین بنای مرمری جهان باستان شناخته می شود. این معبد مانند سایر معابد آرتمیس رو به سوی غرب دارد. تاریخ ساخت این معبد به شش قرن قبل از میلاد مسیح برمی گردد.

کلیسای سنت جان: گفته می شود که یکی از کشیش های معروف به نام سنت جان در دامنه های جنوبی تپه آیوسولوک دفن شده است. بعدها کنار قبر آن کلیسای کوچکی ساخته شده است. در طی این سال ها این کلیسا بزرگتر شده است. این کلیسا از سنگ و آجر ساخته شده و دارای ستون های مرمری است.

خانه ورجین ماری: این خانه در بالای کوه بول بول قرار دارد و سازه ای است که تماما از سنگ ساخته شده است. معماری خانه ویرجین ماری از نوع معماری رومی است. حضرت مریم در اواخر عمر خود در این خانه سکونت داشته اند.

شهر تاریخی میلتوس: این شهر باستانی متعلق به دوران یونانیان است. در این شهر تاریخی تا قرن 4 میلادی مردم سکونت داشتند و زندگی می کردند. شما می توانید در این شهر تاریخی بقایای معبد آپولو و تعدادی دیوار از قلعه بیزانسی را مشاهده و بازدید نمایید.

معبد دیدایما: این معبد به عنوان دومین معبد بزرگ جهان باستان شناخته می شود. معبد دیدایما از مهمترین معابد دوران هلنیستی به شمار می رود. شما در این معبد می توانید ستون های باقی مانده از معبد آپولو را تماشا کنید و غرق در تاریخ باستان شوید.

سواحل کوش آداسی

کوش آداسی در نوار ساحلی دریای اژه قرار دارد و دارای ساحل های متعدد با امکانات تفریحی فراوان است. از جمله این سواحل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساحل مرکزی: همان طور که از اسم این ساحل مشخص است در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. این ساحل به ساحل درخت خرما و استخر شنای کوش آداسی نیز معروف است. این ساحل به دلیل واقع شدن در مرکز کوش آداسی محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد.

ساحل بانوان: زمان حکمرانی امپراتوری عثمانی بر کوش آداسی این ساحل برای استفاده بانوان ساخته شده است و به همین دلیل است که به این نام شناخته می شود. در گذشته فقط بانوان از این ساحل می توانستند استفاده کنند اما اکنون مردان نیز می توانند از این ساحل استفاده کنند.

ساحل عشق: گردشگران در این ساحل فضایی آرام و پاکیزه با پیش زمینه ای زیبا از پارک ملی را در برابر خود می بینند. این ساحل برای کسانی که قصد استراحت دارند می تواند بهترین انتخاب باشند.

ساحل پارک ملی: این ساحل در فاصله سی کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. این ساحل از زیباترین سواحل کوش آداسی و اروپا است. در سفر به کوش آداسی باید از این ساحل زیبا بازدید کرد.

پارک آبی کوش آداسی

پارک های آبی کوش آداسی

کوش آداسی پارک های آبی زیبایی نیز دارد که برای علاقه مندان به تفریحات آبی بسیار هیجان انگیز و خاطره ساز خواهد بود. از معروف ترین پارک های آبی کوش آداسی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

پارک های آبی کوش آداسی

پارک آبی آدالند: در این پارک آبی خدمات و تفریحات بسیار زیادی برای گردشگران تدارک دیده شده است. از جمله تفریحاتی که شما در این پارک آبی زیبا می توانید تجربه کنید استفاده از امواج آبی خنک در گرمای تابستان که بسیار دل انگیز است. سقوط به برکه، استراحت و شناورشدن در میان آب های رودخانه آرام، استفاده از جکوزی، شنا کردن در استخر، غواصی کردن در استخر، رقص باران، آفتاب گرفتن در ساحل سبز و قایق سواری در آب های خروشان از دیگر تفریحات هیجان انگیزی است که شما می توانند در پارک آبی آدالند تجربه و از آن ها لذت ببرند. یکی از محبوب ترین بخش های پارک آبی آدالند پارک دلفین ها است. در این پارک شما می توانید نمایش دلفین ها را تماشا کنید و یا با آن ها شنا و بازی کنید.
پارک آبی آکوا: پارک آبی آکوا در هتل آکوا فانتزی قرار دارد . این پارک آبی سرسره های آبی دارد که توسط بهترین طراحان طراحی شده است و از آن ها به عنوان بهترین سرسره های آبی اروپا یاد می کنند.
پارک آبی لانگ بیچ: این پارک آبی نیز در هتلی به این نام قرار گرفته است. این پارک نیز امکانات تفریحی و سرسره های آبی زیادی دارد و لحظاتی هیجان انگیزی را برای شما رقم می زنند.

هتل های کوش آداسی

علاوه بر جاذبه هایی که نام برده شد کوش آداسی دارای هتل هایی با امکانات تفریحی فراوان است که می تواند سفر خاطره انگیزی را برای شما رقم بزند. این هتل ها غذاهای معروف ترکی را که بسیار خوشمزه نیز هستند؛ انواع کباب ها , کوفته ها و همچنین دسرها و ترشی های مختلف را نیز در کنار این غذاها ارائه می شوند. از معروفترین هتل های کوش آداسی می توان موارد زیر را نام برد :لاویستا بوتیک هتل
ایلایدا آوانتگارد
آمارا سیلایت الیت
لِ بلو اَند ریزورت کوش آداسی

هتل های کوش آداسی

کشتی های تفریحی کوش آداسی

سوار شدن در کشتی های لوکس و گشت و گذار در دریا تفریحی است که کمتر کسی است که نخواهد آن را امتحان کند. بنابراین انگیزه بسیاری از گردشگران که به کوش آداسی می آیند می تواند وجود کشتی های کروز که انواع تورهای دریایی در آن برگزار می شود باشد. گردشگرانی که به کشتی سواری علاقه مندند می توانند در فصل های بهار و تابستان به کوش آداسی سفر کنند چون در فصل زمستان امکان استفاده از این کشتی ها وجود ندارد.

مراکز خرید کوش آداسی

خرید بخشی لذت بخش از هرسفر است و این بخش زمانی لذت بخش تر می شود که شما برای انتخاب مرکز خرید دستتان باز باشد. کوش اداسی با داشتن مراکز خرید مختلف این امکان را برای شما فراهم کرده تا با توجه به میزان پولی که در اختیار دارید خریدی دلپذیر را تجربه کنید. ما در این جا تعدادی از این بازارها را معرفی می کنیم:

بازار حجیوات: در این بازار انواع صنایع دستی و ظروف چینی وسفالی عرضه می شود . شما می توانید برای خرید یک سوغاتی زیبا برای دوستان خود به این بازار بروید.
بازار بزرگ کوش آداسی: این بازار وسعت زیادی دارد و حدود پنج هزار مغازه دارد . در این بازار انواع مختلف کالاها را می توانید پیدا کنید.
مرکز خرید نوادا اوتلت: این مرکز خرید از مراکز خرید لوکس به شمار می رود . در این مرکز خرید شما می توانید برند های معروف دنیا را تهیه نمایید.
مرکز خرید کوش آداسی AVM: این مرکز خرید علاوه بر مغازه های زیبا دارای امکانات تفریحی مانند سالن بازی و آمفی تئاتر نیز است.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments