لوگوی ارشین پرواز

کالیچی کجاست؟

کالیچی شهر قدیمی آنتالیا :: آنتالیا شهری مدرن است با امکانات و تفریحات و ورزش های آبی مدرن که جذابیت فراوانی دارد. تور آنتالیا در فصل تابستان به تفریحات و ورزش های آبی شهرت فراوانی دارد.اما گذشته از تمامی این جاذبه های مدرن شاید بد نباشد سری هم به کالیچی شهر قدیمی آنتالیا بزنیم و از تاریخ آنتالیا لذت ببریم.

کالیچی آنتالیا

کالیچی آنتالیا

کالیچی یک شهر قدیمی مربوط به دوران عثمانی است که کوچه های پر پیچ و خم و باریکی دارد و خانه های آن چوبی و با معماری قدیمی است.امروزه کالیچی شهر قدیمی آنتالیا کافه ها و بازار های فراوانی دارد و گردشگران در گشت و گذار در این منطقه به این رستوران ها و کافه ها سر می زنند.

شهر قدیمی آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا

کالیچی شهر قدیمی آنتالیا در قدیم از هر جهت با دیوارهای سنگی تحت محافظت بوده است و چندین دروازه داشته است اما امروزه از آن دیوارهای سنگی تنها دو دیوار و یک دروازه باقی مانده است.دروازه هادریان همان دروازه باقی مانده است که در سال 130 پس از میلاد مسیح به بهانه بازدید امپراطور روم شرقی از شهر کالیچی ساخته شد.دروازه هادریان از سنگ مرمر ساخته شده است و سه قوس دارد این دروازه راه ورود بسیار زیبا و خیره کننده ای در قدیم بوده است.

کالیچی شهر قدیمی آنتالیا ترکیه

کالیچی شهر قدیمی آنتالیا ترکیه

شهر کالیچی در شرق شهر آنتالیا در امتداد ساحل مدیترانه و در نزدیکی بندر قایق های بادبانی قرار گرفته است.واژه کالیچی به معنای داخل قلعه است.امروزه کالیچی یک محله و منطقه حفاظت شده است که در ساخت و ساز و تغییراتی که در آن رخ می دهد سخت گیری های فراوانی برای حفظ آثار تاریخی این منطقه رخ می دهد.

دسترسی به این شهر قدیمی از تمایم نقاط شهر و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی امکان پذیر است و نیازی به نگرانی نیست شما می توانید به راحتی به این اثر زیبا و بی نظیر تاریخی آنتالیا دست پیدا کنید.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments