لوگوی ارشین پرواز

تور استانبول تابستان 98 ؛ سفری تابستانی به شهری در دو قاره

تور استانبول یکی از مسیرهای پر طرفدار خارجی در میان ایرانیان است. اگر شما هم برای تعطیلات تابستان پیش رو به فکر برنامه ریزی برای سفر خارجی هستید می توانیم به شما تور استانبول تابستان 98 را پیشنهاد دهیم. استانبول شهری پر جاذبه است که قدمت تاریخی بالایی دارد. شهر استانبول بین دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد که آب و هوایی ایده آل دارد و این شهر در چهار فصل سال مقصدی جذاب به شمار می آید. استانبول با اینکه مسیری خارجی است ولی دسترسی به آن آسان است و برای این مقصد تورهای مسافرتی زیادی برگزار می شود.

در صورتیکه برای تعطیلات تابستانی قصد رزرو تور استانبول را دارید، کارشناسان ما در آژانس مسافرتی آرشین پرواز پیشنهادات ویژه ای را به شما ارائه می دهند. همانطور که می دانید استانبول در فصل تابستان بسیار شلوغ است چرا که بخاطر تعطیلات مدارس و برای گذران اوقات فراغت نسبت به سایر زمان ها شلوغ تر است، همچنین تابستان زمان مناسبی برای گشت با کشتی کروز است و می تواند انگیزه لازم را برای سفر به استانبول در شما ایجاد کند.

تور استانبول تابستان 98 آرشین پرواز

آژانس مسافرتی آرشین پرواز مجری مستقیم تور استانبول، در طی این چند سال افتخار همراهی شما عزیزان را در سفرهایتان داشته است. مسافران عزیزی که قصد سفر به استانبول با تورهای تابستانی را دارند می توانند با تماس با کارشناسان ما تورهای تابستانی استانبول را با قیمتی مناسب و خدمات و امکاناتی ایده آل رزرو کنند.

از آن جهت که برای سفر به استانبول نیازی به دریافت ویزا ندارید، می توانید سری به صفحه تور لحظه آخری بزنید و در صورتیکه پکیجی متناسب را انتخاب کردید نسبت به رزرو اقدام نمایید.

با توجه به شروع تعطیلات و برگزاری جشنواره های تابستانی، استانبول را شلوغ تر از سایر زمان ها خواهید دید. چرا که مردم محلی هم به بازدید از این شهر پر جاذبه و گشت و گذار در سواحل آن می پردازند. درست است که استانبول در تابستان آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و بیشتر ساکنان برای دوری از گرما به جزایر نزدیک و سواحل روی می آورند، ولی با این تفاسیر استانبول را بسیاری از گردشگران به عنوان مقصد سفر تابستانی انتخاب می کنند. پس اگر در بازدید از اماکن گردشگری و جاذبه های دیدنی با ازدحام جمعیت و صف های طولانی مواجه شدید، تعجب نکنید.

خدمات تور استانبول تابستان 98

آژانس مسافرتی آرشین پرواز با هدف کسب رضایت مشتریان، خدماتی را در پکیج های مسافرتی ارائه می کند که این خدمات با توجه به نوع تور مسافرتی متفاوت است. خدمات تورهای استانبول متفاوت است که در بعضی از تورها شما گزینه هایی چون تور گشت شهری و تفریحات گردشگری را شامل می شود.

تورهای تابستانی استانبول شامل خدمات زیر می باشد:

بلیط رفت و برگشت

استقبال و ترانسفر فرودگاهی

اقامت در هتل با خدمات مذکور

گشت شهری

راهنمای فارسی زبان

تخفیفات گردشگری

بیمه مسافرتی

سفر تابستانی به استانبول

استانبول مقصدی جذاب برای گردشگران است و یکی از محبوبترین شهرهای دیدنی و توریستی در جهان است که هر ساله گردشگران زیادی از کشور عزیزمان ایران را به خودش جذب می کند. استانبول جاذبه های زیادی برای دیدن و گشت و گذار دارد، همچنین هتل های با کیفیتی را برای اقامت دارد، علاوه بر اینها مراکز خرید ارزان و مدرن، پارک های آبی و تفریحات آبی و گشت و گذار در سواحل استانبول سبب شده که سفر تابستانی به استانبول به اندازه کافی لذت بخش باشد.

متوسط دمای استانبول در تابستان بین 28 تا 30 درجه سانتیگراد است و وضعیت آب و هوایی استانبول در تابستان برای گشت با کشتی کروز مطلوب است. همچنین در فصل تابستان جشنواره هایی از جمله جشنواره بین المللی موسیقی استانبول، جشنواره بین المللی جاز استانبول، جشنواره کشتی جوخه، راک ان کوک برگزار می شود. همچنین فستیوال های خرید تابستانه نیز در نوع خودش پر طرفدار است.