لوگوی ارشین پرواز

تور دبی 5 شب نوروز1403

5 شب و 6 روز
  • نوع سفر:هوایی - ماهان
  • تاریخ رفت: 3 و 4 و 7 و 10 و 13فروردین
26.500.000 تومان

تور دبی 4 شب نوزوز

4 شب و 5 روز
  • نوع سفر:هوایی - ایرعربیا
  • تاریخ رفت: 4 و 5 و 6 و 10 و 11 و 14 فروردین
18.800.000 تومان

تور دبی از اصفهان

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر: پرواز
  • تاریخ رفت:تماس تلفنی
تماس تلفنی

تور دبی از شیراز

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر: پرواز
  • تاریخ رفت:تماس تلفنی
تماس تلفنی

تور دبی از مشهد

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر: پرواز
  • تاریخ رفت:تماس تلفنی
تماس تلفنی

قیمت تور دبی – تور ارزان دبی – آفر تور دبی – نرخ تور دبی – پرواز تور دبی

تور دبی یکی از پرطرفدار ترین تورهای پاییز و زمستان در هر سال است.اما اگر علاقه دارید بدانید که چرا تور دبی اینقدر طرفدار داردبا ما همراه شوید…

دبی چه جوریه؟

دبی شهری در کشور امارات است که پایتخت این شهر نیز به حساب می آید.این شهر و البته این کشور ر منطقه ای خشک و گرمسیری است و آب و هوای بسیار گرمی دارد.تا چند سال پیش این شهر بیابانی پیش نبود و هیچ جذابیتی نداشت اما امروزه پس از پیشرفت های بسیار سریع و رشد بی نظیر این شهر تبدیل به شهری مدرن و جذاب شده است.

دبی پر جمعیت ترین و محبوب ترین شهر امارات است که قدمت آن به قرن 7 میلادی می رسد و نمادی بسیار بزرگ و درخشان از نظام سرمایه داری عرب است.این شهر جذابیت ها و اماکن دیدنی بسیار زیادی دارد با ما همراه شوید تا این شهر و زیبایی های آن را بهتر بشناسید.

منطقه بندی دبی

دبی به طور کلی به دو بخش تقسیم می شود.منطقه سنتی و قدیمی دبی که در بخش شمالی این شهر است دیره نام دارد و منطقه بر دبی که در بخش جنوبی دبی قرار گرفته و بخش مدرن دبی به حساب می آید, بردبی مملو از برج ها و ساختمان هایمردن و سر به فلک کشیده است.

مهم ترین جاذبه های دبی

دبی جاذبه های طبیعی و ساختگی فراوانی دارد با ما همراه شوید تا مهم ترین آن ها را بشناسید…

سواحل دبی

دبی شهری ساحلی است که سواحل بسیار زیادی دارد و هر کدام از این سواحل جاذبه های خاص خودش را دارد.از جمله ساحل زیبای جمیرا که محبوب ترین و پر بازدید ترین ساحل دبی است, ساحل روسی که بیشتر افراد با ملیت روسی به ان علاقمند هستند و برای تفریح و ورزش بسیار مناسب است,

ساحل برج دبی

ساحل برج دبی

ساحل کایت که هر روز در آن بادبادک هوا می شود و منظره زیبایی دارد, ساحل برج که بهترین نما و دید را به برج العرب دارد, ساحل رویال که برترین و پر امکانات ترین ساحل در دبی است و ساحل سان ست که فضای بسیار رمانتیکی دارد و یکی از زیباترین سواحل جمیرا است.

دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی اولین پارک دلفین با تهویه هوای داخلی در تمامی خاورمیانه است.این پارک در منطقه ام هریر2, ورودی اول پارک خور و در خیابان ریاض قرار گرفته است و از ساعت 10 صبح تا 19:30 عصر فعال است.این پارک گنجایش 1250 نفر را دارد.

پارک دلفیناریوم دبی

پارک دلفیناریوم دبی

باشگاه گلف دبی

دبی شهربازی میلیاردر ها است اما این به این معنا نیست که تمامی تفریحات این شهر گران هستند و تفریح رایگان ندارد.زمین گلف این باشگاه اولین زمین چمن در خاورمیانه است.این باشگاه شهرت جهانی دارد و برگزار کننده بسیاری از مسابقات قهرمانی در سطح بین المللی است.این باشگاه بهترین آموزش ها را به افرادی که برای یادگیری مراجعه می کنند می دهد.

باشگاه گلف دبی امارات

باشگاه گلف دبی امارات

جنگل بارانی دبی

جنگل بارانی دبی معجزه ای در منطقه کویری دبی است که با نام سیاره سبز نیز شناخته می شود.این جنگل بزرگ ترین جنگل مصنوعی ساخته شده به دست انسان است.که سه هزار گونه گیاهی و جانوری را در خود جای داده است.

جنگل بارانی امارات

جنگل بارانی امارات

سافاری در دبی

بیابانی بودن دبی سبب شده است که سافاری در این شهر شهرت فراوانی داشته باشد.سافاری دبی با ماشین های لوکس, موتورهای دوچرخ و چها چرخ و سندبوردینگ و… برگزار می شود.عکاسی در سافایر دبی نیز یکی از جاذبه هایی است که بسیاری از افراد را به دبی می کشاند.

سافاری دبی

سافاری دبی

برج الخلیفه دبی

برج الخلیفه بلند ترین برج در تمام دنیا است که 163 طبقه دارد و در زمان های پیشین نام این برج برج دبی بوده است.این برج کاربرد های اداری, تجاری و مسکونی و هتل دارد.این برج نمای بسیار عالی ای به شهر دبی دارد و خرید بلط ورود به این برج آنلاین انجام می شود.آسانسور این هتل از طبقه اول تا 123 را در زمانی حدود یک دقیقه طی می کند که از جمله دیدنی های دبی است.

برج دبی

برج دبی

آب نمای دبی

آب نمای موزیکال دبی نیز یکی دیگر از جاتذبه های دبی است که در مجاورت برج الخلیفه قرار گرفته است و در تمامی روزهای هفته امکان بازدید از این آب نما وجود دارد.

پیست اسکی دبی

بزرگ ترین پیست اسکی سرپوشیده جهان در دبی قرار گرفته است که در بردارنده 6 تن برف است.این پیست یکی از معجزات موجود در دبی است!

پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی

تمامی موارد ذکر شده در بالا تنها بخش کوچکی از جذابیت ها و دیدنی های دبی است.جاذبه های دبی خیلی بیشتر از آن چیزی است که در این جا ذکر شد.اگر فصد سفر به دبی را دارید و به دنبال یک تور به صرفه هستید با ما تماس بگرید تا تور ارزان دبی را رزرو کنید و سپس از سفر خود لذت ببرید.