لوگوی ارشین پرواز

مکان
کیش

تاریخ رفت
فروردین

مدت اقامت
3 شب و 4 روز

نوع سفر
هوایی - فلای پرشیا

قیمت
5.000.000 تومان

شماره رزرو
02188423462

تور کیش سوئیت شخصی :

انتخابسوئیتیک خوابه با ظرفیت 2 نفردو خوابه با ظرفیت 4 نفر
سوئیت کیش5.000.0005.100.000

تور کیش  مسلما سفر به بهترین جزیره ایران است چرا که جزیره کیش تفریحات متنوع و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و یکی از مقاصد توریست پذیر داخلی است که بهترین خدمات و امکانات را به گردشگران ارائه میدهد. سفر به کیش تجربه ای منحصر بفرد است که پر از فرصت های تفریحی و گردشگری است از تماشای غروب آفتاب از ساحل گرفته تا لذت و هیجان و بازی در سواحل پر تفریح کیش. رزرو  تور کیش سوئیت شخصی هم مانند دیگر تورها مخاطبی خاص خود را دارد.

قبل از سفر به کیش، مخصوصا اگر بار اولتان است که به کیش سفر می کنید، لازم است که اطلاعاتی درباره هتل ها، پروازها، جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، مراکز تفریحی، سواحل کیش، رستوران ها، گشت های شهری و تخفیف مراکز تفریحی داشته باشید تا سفری خاطره انگیز داشته باشید.

کیش همچون نگینی در خلیج فارس است که از شهر های توریست پذیر ایران است و جزو جزایر پرگردشگر داخلی است که همه ساله میزبان حدود دو میلیون گردشگر می باشد. جزیره کیش در میان دریای نیلگون خلیج فارس با امکانات گسترده ای که دارد، گردشگران را به سمت خود جذب می کند. کیش بخاطر سواحل زیبا، آب های شفاف و زلال، تفریحات متنوع و پرهیجان، جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی، بازارها و مراکز خرید مدرن، صنایع دستی و سوغاتی های متنوع، هتل های لوکس ، رستوران های معروف و غذاهای محلی لذیذ در صدر شهرهای پرگردشگر داخلی قرار دارد.

گشت و گذار در کیش بسیار هیجان انگیز و جذاب و در عین حال لذت بخش است که به گردشگرانی که برای بار اول تور کیش سوئیت شخصی را رزرو می کنند توصیه می کنیم که برنامه سفر خود را برای بیش از چهار روز بچینند. همانطور که گفته شد جاذبه های گردشگری کیش بسیار زیاد است؛ از جمله جاذبه های گردشگری کیش می توان شهر حریره، جزیره هندورابی، روستای باغو، شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی، کلبه هور و درخت سبز را نام برد که بازدید از جاهای دیدنی کیش می تواند سفرتان را خاطره انگیز و به یاد ماندنی کند. علاوه براینها سافاری، دوچرخه سواری در کیش، رانندگی در جاده جهان، شاتل سواری، فلای بورد و سایر تفریحات آبی و غیر آبی کیش می تواند اوقات خوشی را برای شما در این جزیره فراهم کند.

افرادی کهتور کیش سوئیت شخصی را انتخاب کرده اند توجه داشته باشند اقامت در سوئیت های شخصی نیز همانند هتل ها درجه بندی دارد و با توجه به هزینه ای که در نظر گرفته اید می توانید در سطوح مختلف سوئیت رزرو کنید. سوئیت های شخصی کیش با تمامی امکانات به صورت مبله شده و با اتاق های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه ارائه میگردد که به صورت لوکس در مناطقی مثل دامون، برج های شهر آفتاب و شهرک صدف فاز 1 تا 5 و سوئیت های خانه گستر که به صورت شخصی ارائه می شوند.  لازم به ذکر است که سوئیت های یک خوابه به سه نفر، دو خوابه تا 5 نفر و 3 خوابه تا 8 نفر اجاره داده می شود. توجه داشته باشید که در صورت رزرو سوئیت شخصی پخت و پز غذا به عهده خودتان است و یا می توانید از رستوران تهیه کنید.

البته رزرو تور کیش سوئیت شخصی برای خانواده های پر جمعیت گزینه ی بهتر و مقرون به صرفه تری می باشد.

گفتنی است که سفر هدفمند می تواند لذت سفرتان را دو چندان کند پس بهتر است که با داشتن اطلاعاتی درباره آفرهای تور کیش، مکان های جذاب کیش، جشنواره ها و کنسرت ها و جنگ های شبانه کیش، لیست تفریحات پر طرفدار کیش و بهترین زمان سفر به کیش می تواند تا حدودی بی برنامگی و بی نظمی را در سفرتان کاهش دهد و سفر به یادمانی را داشته باشید.

 

شناسنامه

کارت ملی

telegram

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

48 − = 40