لوگوی ارشین پرواز

در آنتالیا کجا بریم غذای خوشمزه بخوریم؟

تور آنتالیا از جمله محبوب ترین تورهای تابستانه است که هر ساله در فصول گرم سال گردشگران زیادی را به خود جذب میکند.اما گذشته از تمامی جاذبه هایی که در آنتالیا وجود دارد رستوران های آنتالیا نیز جذابیت خاص خود را دارد که نظر طرفداران خوراکی های خوشمزه را به خود جذب می کند.با ما همراه شوید تا چند نمونه از بهترین رستوران های آنتالیا را به شما معرفی کنیم…

رستوران کن کن

رستوران کن کن در خیابان اریک کادسی قرار گرفته است که هزینه های ارزانی نسبت به سایر رستوران های آنتالیا دارد.این رستوران مکان بسیار مناسبی برای جمع های خانوادگی است علاوه بر اینکه این رستوران برای کودکان نیز مکان مناسبی است.رستوران کن کن غذاهای ترکی و گیاهی را ارائه میدهدو تنها در وعده های ناهار و شام آماده ارائه خدمات به مراجعین است.

رستوران کن کن آنتالیا

رستوران کن کن آنتالیا

رستوران کن کن طعم غذای اصیل ترکی را به شما ارائه می دهد.این رستوران بسیار دنج و کوچک است و میز و صندلی های مرن و لوکسی ندارد اما محیطی بسیار صمیمی با کارمنان مهربان و خوش اخلاق دارد که به شما امکان تجربه طعم واقعی غذتی ترکی را خواهد داد.

رستوران تریتسیزید

رستوران تریتسیزید یکی از بهترین رستوران های آنتالیا است که طعم اصیل و واقعی کباب ترکی را به شما هدیه می دهد.این رستوران در منطقه کنیالتی و بلوار آتاتورک قرار دارد و سطح هزینه تهیه غذا در این رستوران ارزان است.

رستوران تریتسیزید آنتالیا

رستوران تریتسیزید آنتالیا

این رستوران در وعده های غذایی ناهار و شام آماده خدمتگذاری به شما است و مکان مناسبی برای یک جمع صمیمانه خانوادگی است.اگر مایل باشید می توانید قبل از رفتن به این رستوران میز خود را رزرو نیز بفرمایید.بهتر است بدانید که حلوا و باقلواهای این رستوران محبوبیت زیادی دارد.

رستوران آرزوم دنر

رستوران آرزوم دنر در کیفیت و طعم بی نظیر دنر کباب شهرت زیادی دارد پس اگر خواستید تجربه دنر کباب را انتخاب کنید حتما به این رستوران بروید.رستوران آرزوم دنر در محله مرادپاشا و در خیابان متین کسپ اغلو قرار دارد و سطح هزینه ای که در این رستوران خواهید کرد ارزان است و نگران قیمتهای بالا نباشید.

رستوران آرزوم دنر آنتالیا

رستوران آرزوم دنر آنتالیا

این رستوران ناهار,شام و عصرانه به شما ارائه می دهد و مکتن مناسبی برای خانواده و کودکان است.

کافه جوی

اگر میخواهید یک صبحانه شاهانه در آنتالیا را تجربه کنید بهتر است به کافه جوی سری بزنید.این کافه یک محل مناسب برای دورهمی ها و ساختن خاطرات بی نظیر است.کافه جوی در خیابان بوگاجی شهر آنتالیا قرار دارد تمامی عده های غذایی صبحانه,ناهار,شام,عصرانه و نوشیدنی را ارائه می دهد.در کنار تمامی این امکانات قیمت های مناسب این کافه افراد زیادی را جذب می کند.

کافه جوی آنتالیا

کافه جوی آنتالیا

مارتی بالیک اکمک

مارتی بالیک اکمک یکی از رستوران های آنتالیا است که در خیابان آتاتورک آنتالیا قرار دارد و انواع غذاهای ترکی,فست فود و دریایی را ارائه می دهد.این رستوران شهرت فراوانی در کیفیت و طعم غذاهای دریایی دارد و هر فردی را عاشق طعم های خاص خود خواهد کرد.یک امتیاز بسیار ویژه این رستوران آماده سازی سریع غذاها است.

مارتی بالیک اکمک آنتالیا

مارتی بالیک اکمک آنتالیا

این رستوران یک مکان خانوادگی است که سالادبار رایگان دارد و غذاها در جلوی چشم های خودتان طبخ می شود و لذت دیدن طبخ یک غذای عالی در این رستوران را نیز تجربه خواهید کرد.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments