لوگوی ارشین پرواز

بهترین ساحل آنتالیا کدام است؟

آنتالیا شهری ساحلی است که تفریحات و ورزش های آبی در آن رواج فراوانی دارد و هر ساله افراد زیادی با تور آنتالیا برای تجربه بی نظیری از تفریحات آبی به این شهر سفر می کنند.آنتالیا سواحل زیبای فراوانی دارد که در بین تمام آن ها اگر بخواهیم بهترین ساحل آنتالیا را انتخاب کنیم اصلا کار ساده ای نیست! اما در هر صورت یکی از بهترین سواحل آنتالیا ساحل کنیالتی است.

بهترین ساحل آنتالیا

بهترین ساحل آنتالیا

ساحل کنیالتی یکی از سواحل اصلی آنتالیا است که در بخش غربی این شهر قرار گرفته است.ساحل کنیالتی طولی حدود 7 کیلومتر دارد و نمای زیبایی از کوه و دریا را در کنار هم به تصویر می کشد.ساحل کنیالتی یک ساحل تفریحی و جذاب در آنتالیا است که طرفداران فراوانی دارد و بسیار شلوغ است.پیرو جمعیت زیادی که در این ساحل رفت و آمد می کنند کافه ها و رستوران های فراوانی نیز در آن قرار دارد.

پارک آبی آکوالند نیز در این ساحل قرار گرفته است.این پارک یکی از بهترین پارک های آبی آنتالیا است.با اینکه ساحل شلوغ و پر رفت و آمدی است اما وسعت زیاد آن باعث شده در هر لحظه بتوانید مکان دنج و خوبی را برای استقرار پیدا کنید.

ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه

ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه

در طرف غربی این ساحل کوه های تیره و قهوه ای بی(bey) قرار گرفته است و به قدری نزدیک به نظر می رسد که شاید در ذهنتان تصور کنید که می توانید آن ها را لمس کنید.افراد و گردشگران روسی و آلمانی اغلب در این ساحل به گشت و گذار نمی پردازند بلکه آن ها اغلب در ساحل روسی به تفریح و گردش می پردازند.

قایق های موزی یکی از بهترین تفریحات ساحل کنیالتی است که شاید در ذهن شما سواحل تایلند را مجسم کند!

این ساحل به دلیل آب بسیار تمیز و شفافی که دارد مکان مناسبی برای شنا و تفریح است.اسب سواری در پارک ساحلی را هم فراموش نکنید.در کنار تمامی این ها موزیک زنده و کنسرت هایی که در این ساحل برگزار می شود چندین برابر به جذابیت آن افزوده است.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments