لوگوی ارشین پرواز

سفر با تور آنتالیا تابستان 97

تور آنتالیا تابستان 97 :: آنتالیا یک شهر توریستی و گردشگری در کشور زیبای ترکیه است که مرکز استان آنتالیا است و این شهر مرکز گردشگری و تفریحی ترکیه محسوب می شود.این شهر در منطقه مدیترانه ای و غرب ترکیه واقع گردیده است که از جنوب به دریای بی نظیر مدیترانه می رسد.

تور آنتالیا تابستان 97

تور آنتالیا تابستان 97

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا همان طور که ذکر شد در منطقه ای با آب و هوای مدیترانه ای واقع گردیده است که در تابستان آب و هوایی گرم و خشک با دمای هوای 30 تا 35 درجه سانتی گراد دارد و در فصل زمستان نیز آب و هوای این منطقه معتدل و بارانی است و دمای هوای این فصل در آنتالیا 9 تا 15 درجه سانتی گراد است.

از آنجایی که آنتالیا شهری است که با تفریحات آبی شناخته شده است و تور آنتالیا به نام تور سواحل مدیترانه شهرت یافته در فصل زمستان تبدیل به شهر خاموش می شود و بیشتر افرادی که در این شهر هستند بومیان این منطقه اند.

مناطق آنتالیا

آنتالیا شامل 4 بخش منطقه BELEK, LARA JUNDU, KEMER, SIDE است.منطقه BELEK منطقه ای با بهترین و گران ترین هتل ها است که 99% هتل هایی که دراین منطقه واقع گردیده هتل های 5 ستاره هستند.

منطقهLARA KUNDU نیز منطقه ای نزدیک به فرودگاه است که جدیدترین هتل های آنتالیا در این منطقه ساخته شده است و تماما هتل های این منطقه 5 ستاره هستند اما به دلیل تغییرات فصلی و ماه ها مناسب ترین قیمتها را دارد.

تور آنتالیا تابستان97

تور آنتالیا تابستان97

منطقه KEMER نیز منطقه ای طبیعی و سرسبز است که بکر ترین منطقه آنتالیا از نظر زیبایی های طبیعی به حساب می آید و هتل های این منطقه از 2 ستاره تا 5 ستاره هستند.این منطقه مناسب افرادی است که به گردش در طبیعت و دیدن زیبایی های طبیعی لذت می برند.در این منطقه شما می توانید بهترین مزیک های سنتی و محلی ترکیه و آنتالیا را مشاهده کنید.

منطقه SIDE نیز بخش دیگری از آنتالیا است که دیدنی ترین و زیبا ترین منطقه آنتالیا است و ساحلی با شن های نرم و انواع پلاژ را در خود جای داده اس. این منطقه تا مرکز شهر 1.30 فاصله دارد و درجه بندی هتل های این منطقه از 2 ستاره تا 5 ستاره است.

تفریحات آنتالیا

آنتالیا همان طور که گفته شد شهری است که به تفریحات آبی شهرت دارد و تور تابستانی آنتالیا طرفداران زیادی دارد.آنتالیا شهری با تفریحات و ورزش های آبی متنوع است که شما اگر علاقمند به تفریحات و ورزش های آبی باشید قطعا لذت زیادی از سفر به آنتالیا خواهید برد.از جمله تفریحات آبی این شهر موج سواری, اسکی روی آب, قایق رانی و تور رافتینگ ( قایق سواری بر روی آب های خروشان رودخانه رافتینگ ) و تور کشتی سواری بر روی آب های مدیترانه همراه با غذا و نوشیدنی و موزیک زنده.

حمل و نقل مسافران در آنتالیا

حمل و نفل در آنتالیا قیمت نسبتا گرانی دارد و شما انتخاب های مختلفی دارید گران ترین انتخاب شما تاکسی است که قیمتی چند برابری نسبت به ایران دارد و انتخاب بعدی مینی بوس های ویژه حمل و نقل عمومی و یا تراموای قدیمی است که از آلمان به آنتالیا آمده است و تجربه ای جالب خواهد بود.

تور هتل آنتالیا تابستان 97

تور هتل آنتالیا تابستان 97

پرواز های آنتالیا

پرواز های متعددی از ایران به مقصد آنتالیا حرکت می کنند از جمله ایران ایر, ماهان, قشم ایر, آتا, زاگرس و…. همچنین پرواز های ترک زیادی از ایران به مقصد آنتالیا سفر می کنند از جمله اطلس جت, سان اکسپرس و…

اگر شما قصد سفر با تور ارزان آنتالیا را دارید بهتر است یک پرواز ایرانی را برای سفر خود انتخاب نمایید و اگر هزینه سفر اهمیت چندانی برای شما ندارد می توانید یک پرواز ترک را نیز انتخاب نمایید.توجه کنید که نوع پروازی که انتخاب می کنید تاثیر زیادی بر قیمت تور آنتالیا شما دارد.

قیمت تور آنتالیا تابستان 97

قیمت تور آنتالیا ی شما به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله تاریخ و فصل سفر, هتلی که انتخاب می کنید, پروازی که انتخاب می کنید و مدت اقامت .شاید بهتر است بدانید در فصولی از سال که سفر به آنتالیا طرفدار زیادی دارد قیمت تور آنتالیا بالاتر از فصولی است که مسافران کمتری به این شهر سفر می کنند.

تور آنتالیا 97

تور آنتالیا 97

همچنین تاریخ هایی که درتعطیلات است نیز قیمت بالاتری نسبت به سایر تاریخ ها دارد.نوع پرواز شما نیز تاثیر زیادی بر قیمت تور آنتالیا تابستان 97 شما دارد.به طور کلی قیمت پرواز های ایرانی بسیار کمتر از پرواز های ترک است.از طرفی قیمت هتل شما نیز تاثیر زیادی دارد طبیعتا هتل هایی که خدمات UALL ارائه می دهند نسبت به هتل های ALL و BB قیمت بالاتری دارد و منطقه ای که هتل در آن واقع گردید نیز در قیمت تمام شده تور شما تاثیر گذار است.

امتیاز هتل های آنتالیا

یکی از بهترین و جالب ترین امتیازی که هتل های آنتالیا دارد خدمات هتل های این شهر است.اکثر هتل های آنتالیا خدمات ALL و یا UALL به مسافرات تور آنتالیا ارائه می دهند.برخی از هتل ها خدمات بوفه, رستوران و نوشیدنی را در تمامی ساعات شبانه روز (UALL) و برخی نیز تنها تا ساعت 12 خدمات ارائه می دهند (ALL) ارائه می دهند.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments