لوگوی ارشین پرواز

تور آنتالیا دی 97 :: آنتالیا شهری پر طرفدار است که علاقمندان به تفریحات و ورزش های آبی هر ساله در تمامی فصول به این شهر سفر می کنند.به دلیل سفر تعداد زیادی از گردشگران به این شهر در سرتاسر آنتالیا و مناطق مختلف آن تعداد زیادی هتل و اقامتگاه بنا شده است و تعدد این اقامتگاه ها شاید انتخاب یک محل اقامت مناسب را برای شما سخت کند.

تور آنتالیا دی 97

تور آنتالیا دی 97

پیشنهاد می کنیم برای انتخاب محل اقامت خود قبل از جست و جو و گردش در لیست بلند بالای هتل های آنتالیا از مشاوران ما کمک بخواهید و با توجه به هدفتان از سفر و شرایط دلخواهتان بهترین منطقه و هتل را مطابق با انتظاراتتان و میزان هزینه ای که مدنظر دارید انتخاب نمایید.

یکی از مهم ترین گزینه ها در تور آنتالیا دی 97 انتخاب یک هتل مناسب است که باید در منطقه ای قرار داشته باشد که شما به تمامی امکانات درخواستی خود دسترسی داشته باشید. تور آنتالیا یا تور سواحل مدیترانه یکی از تورهایی است که در آن هتلی که انتخاب می کنید اهمیت فراوانی دارد زیرا در آنتالیا بخشی از تفریحات شما در هتل محل اقامت شما انجام خواهد شد.

آنتالیا در زمستان آب و هوایی معتدل دارد و باران ها در این فصل به نسبت سایر فصول زیاد تر است.حداقل دمای آنتالیا در این فصل به 5 درجه سانتی گراد می رسد و به دلیل ساحلی بودن این شهر و آب و هوای معتدل آن کمتر بارش برف در این شهر دیده می شود.

تفریحات زمستانی تور آنتالیا دی 97

آنتالیا به جز تفریحات و ورزش های آبی خود تفریحات زیاد دیگری دارد.

بازی گلف در آنتالیا :

گلف از سال 1800 میلادی در ترکیه رواج پیدا کرد و تا سال 2010 پیشرفت بسیار چشم گیری داشت.این صنعت برای ترکیه در آمد بسیار خوبی را به همراه داشت (در آمدی بالغ بر 500 میلیون یورو ).آنتالیا زمین های گلف زیادی دارد که به دلیل پیشرفت بسیار سریع این صنعت و طرفداران زیادی که دارد زمین های گلف آنتالیا از استاندارد های بسیار بالایی برخوردار است.اگر به گلف علاقه دارید حتما در تور آنتالیا بازی گلف را امتحان کنید.زمین های گلف اکثر در منطقه بلک واقع شده است.

قایق سواری :

قایق سواری در آنتالیا به شما شانس قایق سواری و البته لذت بردن از زیبایی های طبیعی آنتالیا را همزمان به شما می دهد.مناظری همچون جنگل درختان سرو و پارک ملی کانیون…

تورآنتالیا دی97

تورآنتالیا دی97

غواصی در آب های مدیترانه :

آنچه تفریحات و ورزش های آبی آنتالیا را جذاب تر می کند تجربه تمام این تفریحات آبی در آب های مدیترانه است.شما می توانید در تورهای یک روز غواصی شرکت کنید و به جزایری در آب های مدیترانه سفر کنید و یک غواصی خاص را تجربه کنید.

خرید در تور آنتالیا دی 97 :

در سفر به آنتالیا همچون هرجای دیگر ترکیه خرید کردن را فراموش نکنید خرید در بلوار اصلی شهر, بازار تاریخی آنتالیا و مغازه های فراوان در جای جای شهر.

تورآنتالیا دی 97

تورآنتالیا دی 97

پارک های آبی آنتالیا :

آنتالیا مملو از پار کهای ابی است از جمله : پارک آبی تروی, پارک آبی هتل دیدمان, پارک آبی آکوالند و پارک آبی تروی در ریکسوس آنتالیا که بزرگ ترین پارک آبی آنتالیا هم می باشد.

اسکی در تور آنتالیا دی 97 :

بهترین و مهیج ترین موردی که در سفر زمستانی خود به آنتالیا تجربه خواهید کرد اسکی در کوه های اطراف است که لذتی فراموش نشدنی خواهد و بهترین تفریح زمستانی آنتالیا است.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments