لوگوی ارشین پرواز

تور آنتالیا زمستان 97 :: تور آنتالیا از جمله تورهای پر طرفدار فصل بهار و تابستان است که البته در فصل پاییز و زمستان نیز طرفداران زادی دارد. اغلب افرادی که به تفریحات و ورزش های زمستانی علاقه دارند در فصل زمستان نیز بسیاری از افراد به این شهر زیبا سفر می کنند.تور آنتالیا به علت مجاورت با آب های مدیترانه به تور سواحل مدیترانه نیز شهرت دارد.

تور آنتالیا زمستان 97

تور آنتالیا زمستان 97

سفر در زمستان به آنتالیا فرصت تفریح و کوه نوردی در کوه های پوشیده شده از برف اطراف آنتالیا را به شما خواهد داد علاوه بر اینکه در فصل زمستان شما می توانید تور ارزان آنتالیا را برای خودتان رزرو کنید و با هزینه کمی به آنتالیا سفر کنید.

آنتالیا جاذبه های فراوان دیگری دارد که می توانید در فصل زمستان از آنها لذت ببرید شاید کمتر بتوانید به تفریحات و ورزش های آبی بپردازید اما بسیاری از آثار تاریخی و باستانی این شهر را می توانید ببینید و در مکان های تفریحی بی نظیر آنتالیا از گردش و تفریح با عزیزانتان لذت ببرید.

تورآنتالیا زمستان 97

تورآنتالیا زمستان 97

تفریحات همچون اسب سواری , آکواریوم آنتالیا , گردش در ساحل زیبای مدیترانه و دیدار از مکان های تاریخی همه و همه از تفریحات خاص این شهر ساحلی است.البته بهتر است بدانید که آنتالیا به دلیل مجاورت با مدیترانه و موقعیت جغرافیایی که دارد آب و هوای معتدلی دارد و در زمستان نیز آب و هوای خیلی سردی ندارد.

شما در زمستان نیز می توانید از تفریحات آبی این شهر لذت ببرید اما اکثر این تفریحات و ورزش ها در فصل بهار و تابستان که آب و هوای این شهر بسیار گرم تر است رونق بیشتری دارد.طبیعتا تفریحات و ورزش های آبی در فصل گرما بسیار پر طرفدار تر است.

از گردش در شهر آنتالیا هرگز غافل نشوید این شهر زیبایی ها و جاذبه های فراوانی دارد از حمل و نقل گرفته تا آثار تاریخ و مناطق مختلف و زیبای آنتالیا که هر یک جذابیت های خاص خودس را دارد.

 

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments