لوگوی ارشین پرواز

سفر با تور تفلیس شهریور 97

تور تفلیس شهریور 97 :: تفلیس پایتخت کشور گرجستان یکی از شهر های پر طرفدار در بخش گردشگری است و تعداد زیادی از گردشگران از سراسر دنیا را هرسال و هر فصل به خود جذب می کند.

تور تفلیس شهریور 97

تور تفلیس شهریور 97

اگر به طبیعت زیبا و بکر علاقه دارید تور تفلیس می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.شما در تفلیس می توانید از پارک ها – جنگل ها و جاذبه های تاریخی این شهر بازدید کنید.همچنین اگر اهل خرید هستید می توانید در مراکز خرید تفلیس که یکی از معروف ترین آن ها تفلیس مال می باشد چرخی بزنید و خرید کنید و حتی برای دوستان خود سوغاتی تهیه کنید.

سوغاتی های تور تفلیس شهریور 97

هنگامی که حرف از سوغاتی می شود همیشه این سوال در ذهن ما ب وجود می آید که چه سوغاتی بخریم؟سوغاتی تفلیس چیست؟ما شما را با چند سوغاتی شهر تفلیس آشنا می کنیم.با آرشین پرواز همراه باشید.

پنیر گرجستان

روش های تهیه پنیر در گرجستان قدمت زیادی دارد.شما می توانید پنیر را در تمامی فروشگاه های گرجستان بخرید اما بهترین مکان برای تهیه آن ها مغاره هایی هستند که پنر های متنوعی دارند و آن ها را دسته بندی کرده اند.پنیر دودی گرجستان به نوعی بهترین و خوش طعم ترین پنیر این کشور است ضمن این که شما می توانید این پنیر را در کنار جاده ها نیز تهیه بفرمایید.

تور تفلیس شهریور 97

تور تفلیس شهریور 97

کلاه گرجستانی

یکی از جالب ترین سوغاتی های تفلیس کلاه گرجستانی می باشد که خیلی زیبا و دوست داشتنی است.این کلاه به حالت ژولیده است و از پشم تهیه می شود.این کلاه را هم همانند پنیر گرجستان می توانید از فروشگاه ها و فروشنده های کنار جاده ها تهیه کنید.همچنین این کلاه در سایز های مختلف وجود دارد که میان خود مردم گرجستان هم بسیار محبوب است.

چورچخلا

یکی از جذاب ترین سوغاتی های تفلیس چورچخلا نام دارد که برای تولید آن از مغز  گردو و بادام استفاده می شود و بسیار مقوی است.این سوغاتی محبوب یک آب نبات خوش طعم است که طعم بسیار ویژه ای دارد و همه آن را دوست دارند.اگر به تفلیس فر کردید حتما چورچخلا را امتحان کنید در غیر این صورت دچار اشتباهی بزرگ شده اید به این دلیل که چرچخلا فقط و فقط در گرجستان وجود دارد.

تور تفلیس شهریور 97

تور تفلیس شهریور 97

مربای محلی تفلیس

کشور عزیزمان ایران مرباهای متنوعی را در جای جای کشور دارد بنابراین شاید فکر کنید که سوغاتی آوردن مربا زیاد جالب نباشد اما ما به شما می گوییم که به هیچ عنوان این فکر را نکنید.در گرجستان مرباهایی وجود دارد که در ایران آن ها را پیدا نمیکنید.مربای کاج – مربای گردو و مربای فیجوا از جمله مربا های خوشمزه تفلیس و گرجستان هستند که می توانید به راحتی آن ها را تهیه کنید.

تور تفلیس شهریور 97

تور تفلیس شهریور 97

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments