لوگوی ارشین پرواز

تور جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸روسیه

مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه از تاریخ ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۷ تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۷ در پایتخت کشور روسیه ,شهر زیبای مسکو برگزار خواهد شد.با توجه به استقبال  علاقمندان ورزش پر هیجان فوتبال شرکت آرشین پرواز قصد اجرای تورهای ویژه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارد.توجه کنید که با توجه به مدت درخواستی شما برای حضور در کشور روسیه و شهر مسکو و همچنین خدمات در خواستی شما عزیزان قیمت تور جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸روسیه آرشین پرواز نیز متغیر خواهد بود.

تور جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸روسیه

شرکت آرشین پرواز سعی دارد خدمات مناسب و درخور شما عزیزان را در تورهای ویژه جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه ارائه دهد از جمله :بیلط رفت و برگشت هوایی, اخذ ویزا, لیدر فارسب زبان, گردش در نقاط گردشگری شهر زیبای مسکو, ترانسفر فرودگاهی , بیمه نامه مسافرتی , ترانسفر به محل برگزاری مسابقات کشور عزیزمان ایران.

هزینه بلیط سفر به کشور روسیه

همانند هر سفر دیگری، با توجه به زمان مسافرت و شهر مقصد سفر شما عزیزان ممکن است که قیمت بلیط‌ها کاملا  متفاوت باشد. از طرفی معمولا در رویدادهای بزرگی مثل جام جهانی و المپیک به علت رزرو زودهنگام بلیط‌های شهر برگزار کننده، معمولا قیمت‌ها اندکی نسبت به زمان‌های مشابه بالاتر میرود.

تور جام جهانی روسیه

به عنوان مثال در حال حاضر قیمت بلیط پرواز به سن پترزبورگ و یا مسکو از ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان شروع می‌شوند، ولی مطمئنا با نزدیک شدن با برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه،قیمت‌ها افزایش خواهند داشت. بنابراین در صورتی که تصمیم قطعی برای سفر به روسیه و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه دارید، پیشنهاد ما این است که قبل از نزدیک شدن هر چه بیشتر به بازی‌های جام جهانی فوتبال بلیط و یا تور روسیه خود را رزرو کنید.

هزینه اقامت در کشور روسیه

با توجه به اینکه مدت و تاریخ و نیز درجه هتل تاثیر مستقیم بر هزینه اقامت در هر سفری دارد در مورد کشور روسیه, شهر مسکو و تاریخ تور جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸روسیه آرشین پرواز پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بهتر و دقیق تر به تورهای ثبت شده ما در سایت arshinparvaz.com مراجعه نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه‌های حمل و نقل شهری در کشور روسیه

تقریبا می‌توان گفت در همه شهرهای روسیه می‌توان از حمل و نقل عمومی مانند مترو، تاکسی و اتوبوس‌های شهری استفاده کرد؛ و حتی ممکن است که در بعضی شهرها مثل سن پترزبورگ، نمونه های دیگر از حمل و نقل مانند اتوبوس‌های آبی و یا تراموا نیز باشد. اما بیشتر گردشگرانی که به کشور روسیه سفر می‌کنند، از متروی برای جابجایی استفاده می‌کنند. به دلیل اینکه متروی کشور روسیه یکی از عمیق‌ترین متروهای جهان محسوب می شود که در واقع یکی از جاذبه‌های گردشگری روسیه نیز به شمار می‌رود.

تور جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸روسیه

مترو

ایستگاه‌های مترو در سنت پترزبورگ با تابلو‌هایی با علامت «M» نشان داده می‌شوند. برای استفاده از مترو می‌توانید از کارت‌های اعتباری و یا بلیط‌های تک سفره، که معمولا به صورت سکه هستند، استفاده نمایید. بلیط‌های تک سفره را می‌توانید از ایستگاه‌های مترو با قیمت ۴۵ روبل روسیه تهیه نمایید؛ علاوه بر سکه‌ها و کارت‌های تک سفره، نوعی کارت‌های چند سفره هم برای استفاده از مترو در روسیه وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده نمایید. به عنوان مثال می‌توانید یک کارت ده سفره  را با قیمت حدودی ۳۵۵ روبل تهیه نمایید. ولی راه ارزان‌تر این است که کارت‌های اعتباری برای سفرهای خود تهیه کنید و آن را به مقداری که نیاز خواهید داشت، شارژ و استفاده کنید.

اتوبوس

اتوبوس‌های شهری سنت پترزبورگ تقریبا همه ی سطح شهر را پوشش می‌دهند و تقریبا ارزان‌تر از سایر روش های حما و نقل هستند. ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر با تابلوهایی با علامت «A» مشخص می شوند. هزینه‌ای که باید برای هر بار استفاده از اتوبوس پرداخت کنید، برابر با ۴۰ روبل است که به صورت بلیط باید خریداری کنید.

مارشروتکا

مارشروتکا, مینی‌ون‌ها یا مینی‌بوس‌هایی اند که به صورت شخصی هستند و در بیشتر شهرهای روسیه هم وجود دارند. این مینی‌ون‌ها مسیرهای مشخصی دارند ولی ایستگاه‌های ثابتی ندارند و هرجایی که شما بخواهید متوقف می شوند. پرداخت هزینه آنها به صورت نقدی است و نمیشود با کارت های اعتباری پرداخت را انجام داد. هزینه‌ای که برای هر بار استفاده از مارشروتکا پرداخت می‌شود،حدودا برابر با ۴۰ روبل است.

تور جام جهانی فوتبال روسیه

تاکسی

مانند تمامی شهرهای دنیا، علاوه بر مترو و اتوبوس، تاکسی‌های زیادی نیز در سطح شهر سنت پترزبورگ هستند که می‌توانید از آن‌ها برای گردش در شهر و جابحایی در سطح شهر استفاده نمایید. البته باید توجه کنید که تاکسی‌ها نسبت به حمل و نقل عمومی گران‌تر اند و معمولا هزینه حداقل آن‌ها برای یک مسیر تقریبا پنج کیلومتری، حدود ۳۰۰ روبل تا ۴۰۰ روبل بوده و به ازای هر کیلومتر بیشتر، بایستی ۴۰ تا ۶۰ روبل هزینه نمایید. توجه کنید که معمولا هزینه تاکسی‌ها در روز و شب متفاوت هستند و ممکن است که کرایه تاکسی‌ها در شب کمی بیشتر از کرایه‌های روز باشد.

آشنایی با پول کشور روسیه

اولین چیزی که هر مسافری باید قبل از سفر به هرکشوری درباره آن اطلاعات داشته باشد واحد پول هر کشوری است  تا بتواند پول خود را به آن پول کشور مقصد خود تبدیل نماید و در معاملات خود در حین سفر استفاده کند بهتر است بدانید که پول روسیه به روبل محاسبه می شود و هر ۱۰۰ کوپک را یک روبل محاسبه می کنند و به صورت RUB یا RUR نمایش می دهند.

تور جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸روسیه آرشین پرواز

برای مثالRUB   ۱۰۰۰٫۵۰  به صورت ۱۰۰۰ روبل و ۵۰ کوپک می خوانند. و اگر بخواهیم به دلار محاسبه کنیم، هر ۱۰۰ روبل روسیه حدودا برابر با ۱٫۵ تا ۱۱٫۸ دلار آمریکا  است.آشنایی شما با واحد پول روسیه به شما کمک می کند که در تور جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸روسیه آرشین پرواز خود بهتر هزینه ای خود را مدیریت کنید و هر چه بیشتر از سفر خود لذت ببرید.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments