لوگوی ارشین پرواز

قشم 4 نوروز 1403

4 شب و 5 روز
  • نوع سفر:هوایی - زاگرس
  • تاریخ رفت: 3 و 7 و 9 و 10 فروردین
9.700.000 تومان

3 شب قشم نوروز 1403

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر:هوایی - چابهار
  • تاریخ رفت: 29 اسفند و 2 و 3و 7 و 10 و 13 فروردین
5.320.000 تومان

تور قشم نوروز 1403 ؛ سفری تاریخی و تفریحی در دل آب های خلیج فارس

تور قشم نوروز 1403 تجربه ی سفری خاطره انگیز به یکی از جزایر دیدنی جنوب کشورمان است. جزیره ی زیبای قشم به عنوان بزرگترین جزیره جنوبی کشورمان است که روز به روز بر تعداد گردشگران این جزیره افزوده می شود.

به طور کلی کشور عزیزمان در فصول مختلف سال مناطق گردشگری زیبایی دارد که می توانید به گشت و گذار بپردازید. یکی از جزایر دیدنی حوزه خلیج فارس که در سال های اخیر به عنوان مقصد سفر بسیاری از ایرانیان انتخاب می شود، جزیره ی زیبای قشم است. تور قشم می تواند فرصتی خوب و ایده آل برای گذراندن تعطیلات عید باشد. 

در واقع تور نوروز قشم 1403 علاوه بر اینکه فرصت مناسب برای گشت و گذار را دارید، آب و هوای قشم نیز تا اواسط اردیبهشت مناسب گردشگری است و آنچنان گرم نمی باشد که طاقت فرسا باشد. البته که تور قشم تابستان 1403 هم ممکن است ویژگی هایی داشته باشد که گردشگران اقدام به رزرو می کنند.

تور قشم نوروز 1403 بزرگترین جزیره ایران در هرمزگان است که می تواند مقصدی ایده آل برای سفر نوروزی باشد؛ چرا که وجود جاذبه های تاریخی فراوان، مراکز خرید ارزان و زیاد، تفریحات مفرح و جذاب، قشم را به مقصدی بی نظیر تبدیل کرده است.

تور قشم نوروز آرشین پرواز

در چند سال اخیر سفر در تعطیلات نوروز به یکی از اتفاقات رایج در میان ایرانیان تبدیل شده است که و انتخاب مقصدی جذاب که حال و هوایمان را عوض کند یکی از مهم ترین بخش های سفر است.

آژانس مسافرتی آرشین پروازارائه دهنده تورهای داخلی و خارجی، تور قشم نوروز آرشین پرواز را با خدمات و امکانات متنوعی به گردشگران ارائه می دهد. علاوه بر این شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و با توجه به نوع پرواز و هتل محل اقامت پکیجی مناسب خود را رزرو کنید.

قشم یکی از جزایر زیبای جنوبی کشورمان است که در استان هرمزگان قرار دارد و گردشگران زیادی برای تعطیلات عید نوروز، قشم را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند. همانطور که می دانید برای سفر به جزیره ی قشم یکی از بهترین زمان ها، تعطیلات نوروز است.

قیمت تور قشم عید 1403

جزیره ی زیبای قشم در تعطیلات عید یکی از جزایر و مقاصد شلوغ گردشگری جنوب کشور است. پس انتظار نداشته باشید که تور قشم عید 1403 خلوت باشد. علاوه بر اینکه در زمان های شلوغ برای رزرو تور باید زودتر اقدام کنید، به این نکته هم توجه داشته باشید که قیمت تور قشم عید 1403 به نسبت سایر زمان ها بالاتر است. ولی با این حال اگر قصد سفری ارزان به قشم را دارید بهتر است که زودتر برای رزرو تور اقدام کنید.

شما می توانید برای رزرو تور قشم برای تعطیلات نوروز با قیمت مناسب با کارشناسان ما در آرشین پرواز تماس بگیرید. قیمت تور قشم نوروز 1403 با توجه به نوع ایرلاین، درجه هتل اقامت و نوع اتاقی که برای اقامت انتخاب کرده اید و امکانات و خدماتی که تور ارائه می دهد متفاوت است. توجه داشته باشید که هر چقدر به تعطیلات نوروز نزدیک می شویم هزینه تورها افزایش می یابد و شما می توانید برای خرید تور ارزان تر از ابتدای اسفند اقدام به رزرو تور کنید.

خدمات تور قشم بهار 1403

آژانس مسافرتی آرشین پرواز افتخار دارد که چندین سال در حوزه گردشگری در خدمت شما مسافران عزیز است. ما با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافرین و گردشگران عزیز آرزروی سفری خوش را برای شما عزیزان داریم. یکی از مهم ترین بخش های هر توری امکانات و خدماتی است که ارائه می دهد؛ برای اطلاع دقیق از خدمات تور قشم می توانید باکارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین خدمات کلی تور قشم شامل موارد زیر می باشد:

۱- بلیط پرواز رفت و برگشت

۲- ترانسفر فرودگاهی رایگان

۳- اقامت در هتل انتخابی

۴- بیمه مسافرتی

۵- گشت شهری رایگان

لازم به ذکر است در صورتیکه هتل و پرواز انتخابی در پکیج موجود نبود، امکان انتخاب پرواز و هتل خارج از پکیج وجود دارد.

بهترین زمان سفر به قشم در عید 1403

تور قشم عید 1403 معمولا برای 3، 4 و 5 شب برگزار می شود. در صورتی که دفعه اولی است که به قشم سفر می کنید 7 روز هم برای بازدید از جاذبه های قشم و خرید از مراکز خرید قشم کم است. این جزیره ی زیبا آنقدر جاذبه دارد که بهتر است برای اینکه سفری هدفمند داشته باشید از قبل برنامه ریزی کنید.

تورهای نوروزی قشم معمولا در سه تاریخ پیش از عید، هفته اول عید و هفته دوم عید برگزار می شود و انتخاب تاریخ پرواز کاملا به انتخاب مسافر است.



اگر برای هفته اول عید قصد سفر به قشم را دارید، لازم به ذکر است که در این هفته جزیره ی قشم شلوغ تر از دیگر زمان هاست که برای اینکه در این زمان به سفر برید باید از قبل اقدام به رزرو تور کنید.

در صورتی که در هفته دوم و تاریخ 5 فروردین قصد سفر به قشم را دارید در هفته اول فروردین هم می توانید برای رزرو تور نوروزی قشم اقدام کنید. همچنین سفر در هفته دوم نسبت به هفته اول ارزان تر است اما به طور کلی در تعطیلات عید که تقاضا برای سفر به قشم زیاد است انتظار قیمت پایین نداشته باشید.

ایرلاین های تور قشم عید 1403

تورهای نوروزی قشم با پرواز هواپیمایی های مختلف از جمله تابان، زاگرس و …. انجام می شود.

تورهای نوروزی قشم

قشم از جزایر جنوبی کشورمان است که در مقایسه با جزیره کیش مقصدی ارزان تر و خلوت تر است. تور قشم عید 99 فرصتی برای بازدید از سواحل زیبای خلیج فارس، جنگل های سرسبز، غارهای دیدنی و عجایب هفتگانه قشم است که می توانید با برنامه ریزی دقیق بهترین و به یادماندنی ترین سفر را برای خودتان بسازید.

تور قشم بهار 1403 با توجه به قرار گیری در منطقه جنوبی کشور در بهار آب و هوای معتدلی برای گردشگری دارد و برگزاری جشنواره ها، جنگ های شادی و جشنواره های خرید، باعث شده که سفر به این جزیره در تعطیلات نوروز بیش از هر زمان دیگری صورت می گیرد. همچنین تور کیش نوروز 1403 هم جاذبه های زیادی برای گشت و گذار دارد. همچنین در تعطیلات ایام عید تور مشهد نوروز 1403 از تورهای پرمسافر است که برای رزرو باید زودتر اقدام کنید.

چرا تور قشم نوروز 1403؟

قشم یکی از زیباترین جزایر ایران است که طرفداران زیادی دارد، این جزیره بخاطر جاذبه های تاریخی و طبیعی اش در کنار سکوت و آرامشی که به گردشگران می دهد جزو مقاصد گردشگری در میان ایرانیان است.

غارهای خربس در تور قشم

 

همچنین سفر به قشم به گرانی تور کیش نمی باشد و فرصتی مناسب برای افرادی است که دوست دارند سفر به منطقه ای گرمسیری با سواحل زیبا را تجربه کنند. همانطور که گفتیم قشم جاذبه های زیادی دارد که گردشگران را به سمت خود می کشاند. از جمله جاهای دیدنی و گردشگری قشم می توان دره ستارگان، قلعه پرتغالی ها، جزایر ناز، غارهای خربس، غارنمک، تنگه چاهکوه، کوه ها و تندیس های قشم، جنگل های دریایی حرا، ژئو پارک قشم، سد و روستای گوران، بام قشم، درخت سبز یا انجیز معابد، دره مجسمه ها، جزیره هنگام، چاه های طلا، نیایشگاه ناهید، پارک کروکدیل ها و آکواریوم پروانه طلایی قشم را نام برد که هر کدام در نوع خود بی نظیر است و گرشگران به بازدید از آن ها می پردازند.

علاوه بر اینها قشم به بازارها و مراکز خرید ارزانش معروف است، محال است کسی به این جزیره سفر کند و دست خالی به شهر خود باز گردد. از جمله بازارهای معروف قشم مرکز خرید ستاره، بازار قدیم قشم، بازار بزرگ فردوسی، مرکز خرید سیتی سنتر، مرکز خرید دو دلفین و مرکز خرید خلیج فارس را می توان نام برد.

جاذبه هایی که بازدید از آن ها را نباید فراموش کنید!

جاهای دیدنی قشم زیاد است ولی به اندازه کیش شناخته شده نیست. برخی از جاذبه های قشم به قدری حیرت انگیز است که شما را شگفت زده می کند، جاذبه هایی که نمونه اش فقط در آمریکا وجود دارد.

طبیعت این جزیره به قدری زیباست که شما سواحل صخره‌ای، ماسه‌ای و گلی که در کنار دریای نیلگون خلیج فارس زیبایی غیر قابل وصفی را به شما هدیه می کند خواهید دید. علاوه بر اینها عجایب هفتگانه قشم و جاذبه های تاریخی این جزیره می تواند سفرتان را جذاب تر کند. پس در سفرتان با تور قشم نوروز 1403 بازدید از این مکان ها را از دست ندهید.

دره ستارگان: یکی از جاذبه های بی نظیر قشم است که در شمال روستای برکه خلف قرار دارد و قدمت آن به دو میلیون سال پیش می رسد. این دره بسیار زیبا و جذاب است که شما را محو تماشای ستارگان می کند.

جزایر ناز: از جاذبه های دیدنی و معروف در قشم که جزو عجایب این جزیره به شمار می آید که هنگام جزر این جزایر به جزایر قشم متصل می شوند و می توانید پیاده روی در آب را تجربه کنید.

جنگل های دریایی حرا: جنگل های دریایی حرا یکی از شگفت آورترین جاذبه های طبیعی کشورمان است که دارای تنوع زیستی بالایی است و با جنگل هایی که تا به حال دیده اید فرق دارد.

ژئوپارک قشم: این ژئوپارک تنها ژئوپارک موجود در خاورمیانه است و به عنوان اولین ژئوپارک کشور شناخته می شود. همانطور که می دانید ژئوپارک منطقه ای است که پدیده زمین شناسی درآن رخ می دهد. در این ژئو پارک گونه های مختلف جانوری از جمله پرندگان، چهارپایان و خزندگان زندگی می کنند.

بام قشم: قشم چشم اندازها و مناظر طبیعی زیادی برای دیدن دارد که در این میان می توان بام قشم را برای گشت و گذار انتخاب کرد،. بام قشم در ارتفاعات جزیره قشم قرارد دارد و از سنگ آهک و ماسه و سنگ تشکیل شده است که شما از این منطقه می توانید مناظر زیبایی از جنگل های حرا و سواحل زیبای خلیج فارس را مشاهده کنید.

تنگه چاهکوه: یکی از جاذبه های زیبا و دیدنی قشم که شکل و ظاهری عجیب و غریب دارد، تنگه چاهکوه یکی از عجایب جزیره قشم است که دو دره عمود بر هم با دیوارهای حفره دار که دیدن ایرن دره ها و دالان ها در نوع خودش جذاب است.

روستای لافت: روستای لافت یا بندر بادگیرها، این روستا واقع در شمال غربی جزیره است و تمام خانه های این روستا دارای حیاط مرکزی و بادگیر است. این روستا دارای آثار تاریخی از جمله قلعه ی پرتغالی ها، قلعه ی نادری، گنبد مدون و گورستانی قدیمی است.

جنگل های دریایی حرا: این جاذبه کاملا منحصر بفرد است و یکی از عجایب خلقت به شمار می آید. جنگل های دریایی حرا در وسعتی حدود 200 کیلومتر، در آب های شور این منطقه بین قشم و بندر خمیر در استان هرمزگان قرار دارد.

غار خربس: یکی از پدیده های زیبا متعلق به زمان های دور، غاری در 15 کیلومتری جنوب جزیره است که نقش و نگارهای عجیب و رمزآلود دارد. این غار در عصر مادها به عنوان پرستشگاه مهر و الهه‌ی میترا استفاده می شد که باعث شد مردم این منطقه پیرو آیین زرتشت شوند.

پارک کروکودیل نوپک قشم: این پارک نخستین و تنها پارک کروکودیل خاورمیانه است که در جزیره قشم قرار دارد. شاید برایتان جالب باشد که در این مرکز 100 کروکودیل زندگی می کنند و بزرگترین کروکودیل ایران در این پارک نگهداری می شود.  این کروکودیل ها به صورت مصنوعی تکثیر و پرورش داده می شود. علاوه بر این می توانید از پرندگان و پستاندارانی که در این مجموعه نگهداری می شود بازدید کنید.

لاک پشت پوزه عقابی: از عجایب هفتگانه ی جزیره ی قشم است که در معرض خطر انقراض قرار دارد. در خلیج فارس این لاکپشت ها دیده می شوند که به صورت حفاظت شده در سواحل قشم شروع به تخم گذاری کردند.

 

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments