لوگوی ارشین پرواز

تورکیش نوروز 1403

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر:هوایی - کیش ایر
  • تاریخ رفت:5 و 6 و 7 و 8 و 9 و 10 فروردین
10.950.000 تومان

تورکیش نوروز 4 شب هفته اول 1403

4 شب و 5 روز
  • نوع سفر:هوایی - کیش ایر
  • تاریخ رفت: 3 و 7 و 8 و 10 و 12 فروردین
7.600.000 تومان

کیش نوروز 1403

5 شب و 6 روز
  • نوع سفر:هوایی - کیش ایر
  • تاریخ رفت: 29 اسفند و 1 و 2 و 3 و 4 و 5 فروردین
18.400.000 تومان

تور کیش نوروز 1403 ؛ نوروزی پر از تفریح و هیجان

در این روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به ایام عید بیشتر ما ایرانیان تصمیم می گیریم تا برای رفع خستگی و تغییر حال و هوایمان به سفر بریم. تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای مسافرت است. سفر رفتن یکی از کارهای لذت بخش در دنیاست، فرصتی که خستگی را از تن تان در می آورد به ویژه در زمان هایی که دچار روزمرگی شده اید یک سفر چند روزه می تواند حسابی حال و هوایتان را عوض کند.

انتخاب یک مقصد سفر مناسب اولین چیزی است که باید تعیین شود و پس از آن به دنبال تدارک سفر باشیم. بیشتر گردشگران از ماه ها قبل برای تعطیلات عید برنامه ریزی می کنند. از آنجا که در ایام نوروز رزرو بلیط هواپیما و همچنین رزرو هتل، کار دشواری است و نیاز به برنامه ریزی، صرف زمان و حوصله و دقت دارد. در صورتیکه فرصت کافی و علاقه برای برنامه ریزی را ندارید می توانید پس از انتخاب مقصد سفر به بخش تور نوروز 1403 مراجعه کنید و تور مناسب خود را انتخاب کنید.

تور کیش در نوروز؛ از آنجا که یکی از بهترین زمان ها برای سفر به جنوب کشور بهار می باشد مقصدی پر طرفدار در عید است. همزمانی تعطیلات با آب و هوای ایده آل و همچنین برگزاری کنسرت ها و جشنواره های نوروزی سبب شده که برای سفر به کیش انگیزه ی بیشتری داشته باشید.

تور کیش نوروز آرشین پرواز

آژانس آرشین پرواز برگزار کننده تورهای نوروزی کیش افتخار دارد که تور کیش نوروز 1403 را با کمترین قیمت و کیفیت مناسب به شما عزیران ارائه دهد. پس اگر قصد سفر و گشت و گذار در داخل ایران را دارید جزیره ی زیبای کیش یکی از بهترین گزینه هاست. البته که برای ایرانگردی گزینه های دیگری مانند تور قشم نوروز 1403 از گزینه های دیگر برای گردشگری در جنوب ایران است.

همانطور که می دانید تور کیش یکی از مسیرهای پر طرفدار برای گردشگری است که در تعطیلات عید گردشگران زیادی کیش را برای تفریح انتخاب می کنند. با توجه به اینکه کیش از محبوب ترین مقاصد گردشگری داخلی است برای تعطیلات نوروز هم مقصدی جذاب است و علاقمندان زیادی را در این زمان به سمت خود می کشاند. اگر شما هم کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اید همین الان دست به کار شوید و تور کیش نوروز 1403 را رزرو کنید برای این منظور کافیست فقط با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

تور کیش نوروز 98

 

قیمت تور کیش عید 1403

کیش بخاطر جاذبه های فراوان، سواحل زیبا ، تفریحات متنوع و پرهیجان با وجود آب و هوای معتدل از مسیرهای محبوب برای تعطیلات نوروز است. پس انتظار نداشته باشید که در عید بتوانید با قیمتی پایین به کیش سفر کنید.

قیمت تور کیش عید 1403 با توجه به نوع ایرلاین، درجه و نوع محل اقامت، مدت زمان تور و خدمات و امکاناتی که ارائه می شود متفاوت است. با توجه به اینکه بیشتر تعطیلات در هفته اول فروردین است در این ایام نرخ تور کیش به نسبت سایر تورهای نوروزی بیشتر است. ولی برای هفته دوم شما می توانید با قیمت به نسبت پایین تری تور خود را رزرو کنید.

برای سفر به کیش بهتر است که از ابتدای اسفند ماه یا حتی قبل تر اقدام به رزرو تور کنید تا بتوانید تور نوروز را با قیمت پایینی رزرو کنید و دیگر نگران تکمیل ظرفیت نباشید.

خدمات تور کیش بهار 1403

آژانس مسافرتی آرشین پرواز یکی از محبوب ترین آژانس های مطرح و فعال در حوزه گردشگری است که به شما اطمینان می دهیم پس از رزرو تور می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه به سفر بروید. برای رزرو تور می توانید با کارشناسان ما در آرشین پرواز تماس گرفته و از خدمات و امکانات ما اطلاع پیدا کنید. خدمات ما شامل:

۱- بلیط پرواز رفت و برگشت

۲- اقامت در هتل انتخابی

۳- ترانسفر فرودگاهی رایگان

۴- گشت شهری رایگان

۵- بیمه مسافرتی

همچنین توجه داشته باشید که امکان انتخاب پرواز و هتل خارج از پکیج وجود دارد.

بهترین زمان سفر به کیش در عید 1403

تور کیش عید 1403 عموما برای 2، 3 و 4 شب برگزار می گردد. البته اگر برای بار اول به کیش سفر می کنید؛ کیش در نوروز بیش از هر زمان دیگری شلوغ است و بهتر است که برای بازدید کامل تور خود را برای حداقل 5 روز تنظیم کنید.

برای رزرو تورهای نوروز عموما سه زمان از جمله قبل عید، هفته اول عید و هفته دوم عید را رزرو می کنند، البته که انتخاب تاریخ پرواز کاملا اختیاری است.

کیش در نوروز به نسبت سایر زمان ها بسیار شلوغ است و اگر برای هفته اول قصد اقامت در کیش را دارید از مدت ها قبل باید برای رزرو تور اقدام کنید.

اگر برای تاریخ هایی مثل 5 فروردین و هفته دوم  قصد سفر دارید می توانید در روزهای ابتدایی فروردین هم اقدام به رزرو کنید. البته که سفر در هفته دوم به نسبت ارزان تر از هفته اول است ولی به طور کلی انتظار قیمت خیلی پایین را نداشته باشید.

ایرلاین های تور کیش عید 1403

تورهای نوروزی کیش با پرواز هواپیمایی های مختلف از جمله کیش ایر، زاگرس، قشم و …. برگزار می گردد.

چرا تور کیش نوروز 1403؟

عموما گردشگران برای سفر دو سه روزه کشورهای همسایه و یا یکی از شهر های کشور عزیزمان را انتخاب می کنند.

اگر قصد سفر به یکی از شهرهای ایران را دارید کیش بهترین مقصد برای گردشگری می باشد. چرا که جزیره ی کیش توریستی ترین و تفریحی ترین منطقه در ایران است که گردشگران بارها و بارها این جزیره را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند.

اگر تصمیم دارید برای ایام عید تور کیش نوروز 1403 را رزرو کنید بهتر است بدانید که با رزرو تور کیش فرصت سفر به جزیره ای با تفریحاتی متنوع و جذاب رو پیش رو دارید. همچنین کیش در فصل بهار دارای آب و هوای ایده آلی است و یکی از بهترین زمان ها برای سفر به کیش است. می توان گفت که بعد از تور مشهد نوروز 1403 ، کیش از تورهای داخلی پر طرفدار است. البته که در فصل تابستان هم گردشگران تور کیش تابستان 1403 را برای تفریح و حضور در جشنواره های تابستانی انتخاب می کنند.

کیش به نگین خلیج فارس مشهور است که زیبایی های این جزیره هر گردشگری را به خود جذب می کند. مردم این جزیره فرهنگی غنی و تاریخی پر فراز و نشیب را گذرانده اند و مسلما با گشت و گذار و  ارتباط برقرار کردن با مردمان این جزیره شیفته این مردمان می شوید.

 

تفریحات دریایی تور کیش نوروز 98

 

گشت و گذار در کیش

جزیره ی کیش یکی از بهترین گزینه ها برای سفر داخلی است چرا که تور کیش نوروز  علاوه بر تفریحات مهیج دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد.

جاهای دیدنی کیش بسیار زیاد است از پارک ها و سواحل مرجانی گرفته تا مکان های تاریخی همچون روستای باغو و کلبه هور.

همچنین کشتی یونانی یکی از نمادهای زیبای کیش است که می توانید یکی از منظره های غروب آقتاب را از ورای آن به نظاره بنشینید.

تور کیش بهار 1403 مسیری است که برای همه سلیقه ها مناسب است همانطور که گفته شد جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی دارد.

همچنین برای علاقه مندان به پاساژگردی، مراکز خرید لوکس و مدرنی در کنار بازارهای قدیمی و سنتی وجود دارد.

اگر به دنبال چشیدن طعم غذاهای محلی هستید در جزیره کیش رستوران های معروفی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را با بهترین کیفیت میل نمایید.

علاوه بر اینها در تور نوروز کیش 1403 می توانید اقامتی لوکس و مدرن را در بهترین هتل ها تجربه کنید یا اگر قصد اقامتی ارزان را دارید تور ارزان کیش می تواند گزینه های بهتری را به شما پیشنهاد کند.

برای خانواده های پر جمعیت تور کیش سوئیت می تواند گزینه ی به صرفه تری باشد.

در تعطیلات نوروز اگر عازم جزیره ی زیبای کیش شدید؛ در این جزیره ی زیبا و جذاب تا می توانید به گشت و گذار بپردازید.

آبی بیکران خلیج فارس در کنار سواحل زیبای کیش می تواند حسابی حال و هوایتان را عوض کند. همچنین تفریحات پر هیجان این سواحل شادابی و سرزندگی را به شما هدیه می کند.

پس در سفرتان به کیش سواحل جذاب کیش و تفریحات ساحلی را در اولویت خودتان قرار دهید.

تفریحات ساحلی و پر هیجان کیش در نوروز 1403

بیشتر گردشگران، کیش را بخاطر تفریحات ساحلی اش به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند. جزیره کیش پر از تفریح و هیجان است، تفریحاتی که حسابی حال و هوایتان را عوض می کند. برای خوشگذرانی در کیش فرصت های زیادی پیش رو دارید که در ادامه به معرفی آن می پردازیم:

تفریحات چون پاراسل سواری، پرواز با گلایدر، فلای بورد، شاتل، بنانا، اسکوتر برقی، اسکوتر زیر دریایی و کیبل اسکی از تفریحات پر طرفدار و پر هیجان است که شما برای بالا بردن سطح آدرنالین می توانید این تفریحات را انتخاب کنید.

اگر علاقمند به گشت و گذار در آب های خلیج فارس هستید، قایق سواری و گشت با کشتی های تفریحی یکی از سرگرمی های لذت بخش در این جزیره است.

البته که اگر علاقمند به شنا و تماشای ماهی های رنگارنگ در دل آب های خلیج فارس هستید، می توانید غواصی را انتخاب کنید. برای غواصی در کیش حتی لازم نیست شنا بلد باشید، چرا که زمانی در حدود 40 دقیقه برای آموزش شما در نظر گرفته می شود و شما می توانید 20 دقیقه در آب های خلیج فارس غواصی کنید. البته که علاوه بر غواصی می توانید بوسیله ی اسکوتر زیرآبی به دل دریا بزنید و دنیای آبزیان را تماشا کنید.

سایر خدمات تور کیش نوروز 1403

گردشگرانی که با تور کیش نوروز 1403 عازم جزیره ی زیبای کیش هستند با توجه به تور انتخابی می توانند برای اطلاع از خدمات تور خود با کارشناسان ما در آرشین پرواز در تماس باشند.  همچنین خدماتی که برای تورهای نوروزی کیش در نظر گرفته شده است شامل بلیط رفت و برگشت، استقبال فرودگاهی، اقامت در هتل انتخابی با خدمات مذکور، گشت جزیره، تخفیفات گردشگری و  ترانسفر فرودگاهی می باشد.

در انتها گفتنی است که ما در آژانس مسافرتی آرشین پرواز با فراهم کردن امکانات و خدمات ویژه برای تور کیش نوروز ، سفری جذاب و به یاد ماندنی را برای شما عزیزان آرزومندیم.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments