لوگوی ارشین پرواز

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان پاتایا :: یکی از محبوب ترین و جذاب ترین تفریحات پاتایا،جزیره مرجان است که می توانید با سفری یک روزه به این مکان سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.این جزیره با شهر ساحلی پاتایا حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد ودارای سواحل شنی سفید است و هرروز صبح لنج هایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند.با آرشین پرواز همراه باشید.

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان پاتایا

چگونه به جزیره مرجان برویم؟

هر روز صبح می توانید با استفاده از لنج 45 دقیقه ای این مسیر را طی کنید و همچنین با استفاده از قایق موتوری طی کردن این مسیر 15 دقیقه به طول می انجامد.محیط این جزیره بسیار آرام،سواحل آن بسیار زیباو آب های آن دارای مرجان های بی نظیر است.گردشگران در این جزیره می توانند باقایق های کف شیشه ای،به تماشای این مرجان ها بروند.در انجا امکان شنا،غواصی،حمام آفتاب، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب وموج سواری برای همه وجود دارد و رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی ازگردشگران پذیرایی می کند.

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان پاتایا

اگر مهارت و علاقه ی غواصی دارید با امکانات غواصی این مکان می توانید مرجان ها را از نزدیک لمس کنید و تجربه ای بی نظیر را با سفر با اعماق دریا داشته باشید.قبل از عواصی نیز میتوانید از امنیت امکانات غواصی این مکن اطمینان حاصل کنید.

حمام آفتاب نیز برای کسانی که مایل به داشتن پوستی برنزه هستند مهیا است.یکی از جذاب ترین بخش های این جزیره رستوران های  جزیره است که با بوی عالی غذاهای دریایی شما را مجذوب خود می کنند.

این جزیره تخت نظر نیروی دریایی سلطنتی تایلند است و یکی از بهترین مکان های غواصی در تایلند به شمار می رود.به شما پیشنهاد می کنیم اگر با تور تایلند سفر کردید حتما از این جزیره زیبا بازدید بفرمایید و از امکانات آن استفاده کنید.

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان پاتایا

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments