لوگوی ارشین پرواز

جزیره کبوتر کوش آداسی کجاست

جزیره کبوتر کوش آداسی با دیدنی های تاریخی سواحل زیبا و جنگل های کاج کناره دریا برای خود مردم ترکیه هم شهری ییلاقی و تفریحی و حساب می آید.تابستان های گرم و آفتابی و زمستان های معتدل و بارانی باعث شده سفر به کوش آداسی هر موقع سال جذابیت های خودش را داشته باشد.ولی با تمام این ها بهار این شهر با وجود گل های کاغذی رنگارنگ و دریای آرام و خیابان های گل کاری شده چیز دیگری است.

جزیره کبوتر کوش آداسی

جزیره کبوتر کوش آداسی

کوش آداسی فرودگاه ندارد ولی رفتن به آن جا از طریق فرودگاه ازمیر که در هشتاد کیلومرتی شهر واقع شده است امکان پذیر می باشد.

کوش آداسی به سواحل شنی و صخره هایش معروف است.یکی از پر طرفدار ترین سواحل برای انواع ورزش های آبی مثل شنا و غواصی و اسکی روی آب است.

جزیره کبوتر جزیره ای کوچک است که با یک جاده ی باریک به شهر وصل می شود که در نوع خود جالب و زیباست.در فصل مهاجرت پرندگان خانه ی پرندگان می شود و یک جورهایی سمبل کوش آداسی است.ساحلی دنج و خلوت دارد و برای آدم هایی که دنبال آرامش هستند و می خواهند دور از هیجان باشند بسیار جای مناسب و زیبایی است.

جزیره کبوتر کوش آداسی

جزیره کبوتر کوش آداسی

منظره زیبای این جزیره در زمان غروب آفتاب هر بیننده ای را به خود جذب می کند.دیدن این منظره فوق العاده زیبا بسیار آرامش بخش و هیجان انگیز است.

در دوره عثمانی این جزیره به دلیل موقعیت استراتژیک خود برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار می گرفته است.داخل این جزیره یک قلعه نیز قرار دارد که دارای رستوارن جهت صرف غذاست.

این مکان زیبا چند سالیست که توریست های زیادی را به سمت خود می کشد .بازدید از کوش آداسی و سفر به این مکان زیبا می تواند بسیار لذت بخش باشد و تجربه ای خاطره انگیز برای شما به همراه داشته باشد.تور کوش آداسی

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments