لوگوی ارشین پرواز

معبد مدرن وانسانگ وارارام

معبد مدرن وانسانگ وارارام :: تایاند به کشور هزار معبدی معروف است.معابد فوق العاده زیبا و عجیبی که در این کشور هستند شما ر اشگفت زده خواهند کرد.پاتایا نیز ار این قاعده پیروی می کند  دارای معابد زیاد و زیبایی است که هر ساله گردشگرانی را با تور تایلند به این شهر جذب می کند.

یکی از این معابد زیبا معبد وانسانگ وارارام است.این معبد معماری بسیار مدرن و با شکوهی مانند معابد هند – ژاپن و چین دارد و موقعیت مکانی آن در جنوب شهر پاتایا است.در میان تمام معابدی که در تایلند و پاتایا وجود دارد معروف ترین آن معبد مدرن وانسانگ وارارام است.

معبد مدرن وانسانگ وارارام

معبد مدرن وانسانگ وارارام

این معبد که یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری تایلند است در نزدیکی باغ نانگ نوچ قرار دارد و منظره شگفت انگیزی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.حس خوشایندی درون این مطلب به شما دست می دهد و روح شما را لبریز از آرامش می کند و بهترین مکان برای کسب آرامش است.این آرامش که سرچشمه اس خدایان تایلندی ها هستند شما را وادار می کند تا مدت ها در این معبد بمانید و لذت ببرید.

ساخت و تکمیل این معبد به سال 1976 میلادی باز می گردد و فضای فوق العاده زیبایی دارد.نمای داخلی و بیرونی این معبد به قدری زیبا و با شکوه است که هر انسانی را مجذوب خود می کندو به همین علت است که معبد وانسانگ وارارام یکی از مهم ترین معابد تایلند می باشد و هر ساله گردشگرانی برای بازدید از آن با تور ارزان تایلند سفر می کنند.

در این معبد کلاس های یوگا و مدیتیشن برگزلر می شود که همه می توانند در این کلاس ها شرکت کنند و تجربه ی تازه ای کسب کنند.همچنین اطراف این معبد از طبیعتی سبز و چشم نواز پر شده است که محیطی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و لذت بردن از آن است.

مورد مهمی که قبل از بازدید از این معبد باید در ذهنتان باشد این است که برای بازدید از این معبد باید لباسی پوشیده بر تن داشته باشید و شانه ها و پاهایتان می بایست حتما پوشیده باشد.

شک نکنید که بازدید از معبد وانسانگ وارارام برای شما بسیار خاطره انگیز خواهد بود و از سفر با تور تایلند لذت خواهید برد.

معبد مدرن وانسانگ وارارام

معبد مدرن وانسانگ وارارام

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments