لوگوی ارشین پرواز

دبی یکی از لوکس ترین و بهترین شهرهای آسیا است که از بهترین انتخاب ها برای تعطیلات سال نو است. تور دبی از بهترین و مطلوب ترین تورهای نوروزی است زیرا این شهر در سال نو شرایط مطلوبی از نظر آب و هوا و جشن ها و فستیوال ها دارد.سفر به دبی با تور دبی نوروز 1403 یکی از بهترین انتخاب ها است که انتخاب بسیار خوبی علی الخصوص برای خانواده ها است.

پیشنهاد می کنیم در تور نوروزی خود حداقل 4 شب را انتخاب نمایید زیرا تورهای 2 و یا 3 شب فرصت کافی برای گشت و گذار در زیبایی های دبی را به شما نخواهد داد و بسیاری از جشن ها و فستیوال های این شهر برای نوروز را از دست خواهید داد.

آب و هوای دبی در نوروز

تور-دبی-سال-نو

تور-دبی-سال-نو

بی شهری با آب و هوای گرم و خشک است که در اغلب روزهای سال بسیار گرم است.با توجه به نزدیکی این شهر به جنوب کشور عزیزمان احتمالا می توانید گرمای این شهر را حدس برنید اما این شهر در زمستان و فصل بهار آب و هوای بسیار مطلوب تری دارد.در این فصل شرایط جوی این شهر به صورتی است که می توانید در طول روز نیز از هتل بیرون بروید و به گردش در برخی از مناطق گردشگری این شهر بپردازید.این فصل زمان مناسبی برای تور دبی نوروز 1403 است.

جشن ها و فستیوال های دبی در نوروز

از قضا باید گفت که برخی از جشن ها و فستیوال های دبی در این فصل و در طول تعطیلات نوروز برگزاری می شود در این روزها تعداد بسیار زیاد گردشگران به مناسب تعطیلات نوروز به این فستیوال ها و جشن ها رونق بسیاری می دهد اگر قصد سفر با تور دبی نوروز 1403 را دارید با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم نمود.

خرید در فستیوال خرید دبی : فستیوال خرید دبی از سال 1996 آغاز شد و هر ساله در ماه های ابتدایی سال برگزار می شود.این فستیوال یکی از بهترین و هیجان انگیزترین جشن های دبی است که علاقمندان بسیاری نیز دارد.این فستیوال عموما در هفته اول ژانویه تا هفته اول فوریه برگزار می شود.

زمانی که این فستیوال برگزار می شود تمامی مراکز خرید دبی تخفیف های بسیار جذابی برای اجناس خود در نظر می گیرند که علاقمندان به خرید را به خود جذب می کنند.این فستیوال یکی از بهترین زمان ها برای خرید اجناس با کیفیت و برند است که ر تمام سال بسیار گران هستند.

نمایشگاه هنر دبی : نمایشگاه هنر دبی در سال 2007 افتتاح شد و اکنون به قدری توسعه یافته است که در سطوح بین المللی برگزار می شود.این نمایشگاه محل دورهمی تعداد زیادی از هنرمندان بین المللی است که طرفداران فراوانی نیز دارند.البته این نمایشگاه موقعیت بسیار خاصی برای هنرمندان تازه کار است.این نمایشگاه هر سله چیزی حدود 28 هزار نفر بازدید کننده دارد.

تور-دبی-نوروز

تور-دبی-نوروز

سوارکاری دبی : فستیوال سوارکاری از سال 1996 هر ساله برگزار می شود که از گران قیمت ترین مسابقات اسب سواری است که چیزی حدود 10 میلیون دلار جایزه دارد.این مسابقه در پیست ناد آل شبا برگزار میشود.این مسابقات نیز یک دورهمی بزرگ برای سوارکاران است.علاقمندان به سوارکاری حتما در تور دبی نوروز 1403 به این فستیول سر بزنند.

نمایشگاه قایق های بادبانی : نمایشگاه قایق های بادبانی یکی از بهترین فستیوال های دبی است که از قضا سنتی و بسیار قدیمی است.در این نمایشگاه لوکس ترین و بهترین قایق های بادبانی به دبی آورده می شود و به نمایش گذاشته می شوند.در این نمایشگاه موسیقی و نمایش های بسیار جذابی برگزار می شود که این رویداد را بسیار جذاب و هیجان انگیز کرده است.

طعم دبی : طعم یکی دیگر از بهترین و جذاب ترین جشن ها و فستیوال های دبی است که از سال 2007 شروع به کار کرده است.این جشنواره ویژه خوردنی ها و غذاهای دبی است که انواع غذاهای محلی و بین المللی را ارائه می دهد.این فستیوال جایگاه های ویژه ای برای تفریح کودکان و خانواده ها دارد.بازدید از این فستیوال را هرگز از دست ندهید.این فستیوال از 7 تا 9 مارس برگزار می شود.